اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان قم:

هلال احمر برای صعود به مرحله دوم قوی‌تر ظاهر می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: والیبالیست‌های هلال احمر قم برای صعود به مرحله بعد باید توانایی‌های خود را باور کرده و قوی‌تر مقابل حریفان ظاهر شوند.

هلال احمر برای صعود به مرحله دوم قوی‌تر ظاهر می‌شود
سید روح‌الله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: انصافا ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی در تیم والیبال هلال احمر قم وجود دارد و مجموعه هیئت از این نکته بسیار به خود می‌بالد که تیم با نفرات بومی در لیگ به مصاف حریفان می‌رود.
وی ادامه داد: مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور از سطح بسیار بالایی برخوردار است و حضور تیم‌های متمولی همچون راه و ترابری اصفهان و گل گهر سیرجان در گروه تیم هلال احمر قم نشان دهنده کیفیت بالای لیگ دسته اول است.
دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: در این بین جوانان شایسته والیبال قم نیز به خوبی توانسته‌اند توانمندی‌های خود را در مقابل حریفان به نمایش گذاشته و تیم والیبال هلال احمر قم را به عنوان یکی از تیم‌های دارای بخت صعود به مرحله بعد معرفی کنند.
وی در ادامه با اشاره به دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: با وجود باخت در سه دیدار گذشته خوشبختانه با تمرینات منسجم و با برنامه، ضعف‌های تیم شناسایی و برطرف شده‌اند و تیم کاملا آماده دیدار با راه و ترابری اصفهان است.
شفیعی یاد آور شد: کادر فنی مجرب و کاردان تیم والیبال هلال احمر قم با  تمرینات با برنامه سعی در افزایش میزان آمادگی تیم داشته‌اند و به نظر می‌رسد در دیدار با تیم راه  و ترابری اصفهان تیم متفاوتی را از هلال احمر قم شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه دیدار هلال احمر قم و راه و ترابری اصفهان از هفته چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور فردا در قم برگزار می‌شود،‌ بیان داشت: این بازی در خانه خودمان انجام خواهد گرفت و به نوعی پیروزی در این دیدار می‌تواند موجب بازپروری روحی بازیکنان ما باشد.
دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: تیم والیبال راه و ترابری اصفهان در قم کار سختی را پیش رو خواهد داشت، زیرا تیم هلال احمر از لحاظ تاکتیکی آمادگی بالایی پیدا کرده و در خانه به پیروزی فکر می‌کند.
وی تاکید کرد: امیدواریم در بازی که با راه و ترابری اصفهان خواهیم داشت بتوانیم سه امتیازمان را کسب کرده و بعد از یک هفته استراحت بار دیگر شاهد روند رو به رشد و موفقیت آمیز تیم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور باشیم.
تیم والیبال هلال احمر قم از ساعت 17 روز چهارشنبه بیست و هشتم دی ماه در دیدار خانگی در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم والیبال راه و ترابری اصفهان یکی از دو تیم بالانشین گروه دوم لیگ این فصل خواهد بود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول