اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از پیروزی نماینده مازندران مقابل باریج اسانس

کاله مازندران به مکان دوم جدول لیگ برتر والیبال صعود کرد

خبرگزاری فارس: پس از پیروزی کاله مازندران در یکی از حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم باریج اسانس کاشان، تنها نماینده مازندران به مکان دوم جدول این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

کاله مازندران به مکان دوم جدول لیگ برتر والیبال صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در دیدار دهم دور برگشت و هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، شب گذشته تیم کاله مازندران در خانه میزبان باریج اسانس بود که در پایان این تیم آملی با نتیجه سه بر دو نماینده کاشان را مغلوب کرد.

کاله می‌توانست در این دیدار به حداکثر امتیاز لازم دست پیدا کند زیرا گیم‌های اول و دوم را با پوئن‌های مشابه (25 بر 23) به سود خود پایان برد.

ولی این تیم نتوانست روند پیروزی خود را در گیم سوم و چهارم ادامه دهد و در این دو گیم با پوئن‌های مشابه (25 بر 21) مغلوب باریج اسانس شد.

تقابل حسین معدنی و بهروز عطایی که مدت زیادی به عنوان کادر مربیگری و فنی تیم ملی بزرگسالان والیبال کشورمان مشغول فعالیت بودند در نوع خود جالب توجه بود البته رویارویی ملی‌پوشان فعلی دو تیم نیز بر جذابیت این دیدار افزوده بود.

اسماعیل صباغ پیشکسوت والیبال در این دیدار به عنوان نماینده فدراسیون بوده و حمید راهجردیان و علیرضا قریب از داوران بین‌المللی والیبال کشورمان کار قضاوت را برعهده داشتند.

باریج اسانس بعد از حضور حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی والیبال بزرگسالان تا حد زیادی سروسامان گرفت.

در ابتدای این دیدار از سوی هیئت والیبال شهرستان آمل و باشگاه ورزشی کاله مازندران از حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی و علیرضا جدیدی والیبالیست آملی حاضر در ترکیب باریج قدردانی شد و این حرکت با تشویق بی‌امان هواداران و والیبال دوستان سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) همراه بود.

برای تماشای این دیدار حساس بیش از 2 هزار نفر به محل بازی آمدند و بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای تنها به تشویق و حمایت نماینده مازندران پرداختند.

کاله مازندران توانست انتقام نخستین شکست لیگ برتر والیبال امسال را از باریج اسانس بگیرد زیرا این تیم کاشانی در هفته دهم دور رفت توانست با نتیجه سه بر دو در خانه کاله را شکست دهد.

در دیگر بازی حساس این دوره از رقابت‌ها سایپای البرز و پیکان تهران در کرج فینالی زودهنگام را برگزار کردند که در پایان، این دیدار سخت و نفس‌گیر با نتیجه سه بر صفر به سود میزبان پایان یافت.

تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها با توجه به باخت پیکان در امتیاز 53 با این تیم برابر شد ولی با توجه به تعداد پیروزی بیشتر یک پله ترقی داشته و از جایگاه سوم به رده دوم صعود کرد.

در ترکیب کاله مازندران که سرمربیگری آن را بهروز عطایی مربی نام آشنا و حرفه‌ای کشورمان برعهده دارد، بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای همچون علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، حمزه زرینی، عادل غلامی، آرش صادقیانی، رضا قرا، سانجای کومار، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر، رافع طبری و وحید سیدعباسی جای داشتند.

عبدالرضا علیزاده لیبرو و شهرام محمودی پشت خط زن نیز از مصدومان کاله بودند.

در ترکیب تیم والیبال باریج اسانس کاشان که مربیگری آن را حسین معدنی برعهده دارد، امیر غفور، محمد طاهر وادی، علیرضا جدیدی، سیدجواد میرآفتاب، اشکان درخشان، بهنام حمامی، محمد تارودی، عباس فتحی بیگی، محمدامین حسن‌زاده و حسین امیری حضور داشتند.

بعد پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر کاله مازندران با 19 پیروزی و سه شکست 53 امتیازی بوده و بعد از سایپای البرز صدرنشین به دلیل پیروزی بیشتر نسبت به پیکان در مکان دوم جدول لیگ برتر جای دارد و این تیم تهرانی نیز در مکان سوم جا خوش کرده است.

باریج اسانس نیز با 22 بازی، کسب 11 پیروزی و 28 امتیاز کماکان در مکان نهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر جای دارد.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول