اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد:

انقلاب ایران نخستین حکومت شیعی بعد از امام علی است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد: امام خمینی(ره) نخستین حکومت شیعی بعد از امام علی(ع) را در عصر غیبت تشکیل دادند.

انقلاب ایران نخستین حکومت شیعی بعد از امام علی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری در مراسم تجلیل از ایثارگران دانشگاه شهرکرد از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن قدردانی و اظهار داشت: مردم بصیر کشورمان همیشه حضور خوبی در صحنه‌ها دارند و باید قدر این نعمت بزرگ را دانست.

وی با اشاره به تاریخ اسلام و اوضاع شیعیان پس از امام علی(ع)، گفت: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، امام خمینی(ره) توانستند اولین حکومت شیعی بعد از امام علی(ع) را در عصر غیبت تشکیل دهند و آنچه باعث حفظ و ماندن این انقلاب شد، بی‌شک ایثار و از خودگذشتگی و رشادت ملت ایران بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد با یادآوری روزهای گوناگون حماسه‎سازی ملت ایران و ابعاد مختلف ایثار و از جان‌گذشتگی ملت در عرصه‌های مختلف، به تقدیم بیش از 200 هزار شهید در جنگ تحمیلی اشاره کرد و وظیفه‌ امروز را تلاش در راستای حفظ فرهنگ ایثار و انتقال آن به نسل‌های بعد دانست.

وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی به امور ایثارگران و فراهم کردن زمینه رشد ایشان، ادامه داد: خدمت به ایثارگران و خانواده‌هایشان نیز وظیفه‌‌‌‌‌ای همگانی است که نباید از آن غفلت کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه توسط اسماعیل اسدی رئیس دانشگاه شهرکرد از ایثارگران شاغل در دانشگاه شهرکرد تجلیل به عمل آمد.

مراسم بزرگداشت سی و سومین فجر انقلاب اسلامی همراه با تجلیل از ایثارگران دانشگاه شهرکرد، در این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول