اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای جبهه ایستادگی خراسان رضوی:

جبهه ایستادگی به دنبال اعتدال و همبستگی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای جبهه ایستادگی ایران اسلامی در خراسان رضوی گفت: جبهه ایستادگی به دنبال اعتدال و همبستگی است.

جبهه ایستادگی به دنبال اعتدال و همبستگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان ظهر امروز در دومین نشست خبری جبهه ایستادگی ایران اسلامی در سالن کنفرانس هتل صبا مشهد، در جمع اعضای هیئت رئیسه جبهه ایستادگی ایران اسلامی اظهار داشت: با توجه به شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی انتخابات را مانور عزت ملت ایران عنوان کرد و ادامه داد: انتخابات به منزله مانور اقتدار و عزت ملت ایران محسوب می‌شود و اعضای جبهه ایستادگی ایران اسلامی به عنوان سربازان این رزمایش در این جبهه برای رهبری و حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش می‌کنند.

رئیس شورای جبهه ایستادگی در خراسان رضوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات فرصتی است برای حضور اظهار داشت: اگر هر فردی در هر حزب، جبهه و گروهی، ذره‌ای دلبستگی نسبت به نظام و تعلق خاطری به انقلاب و دستاوردهای آن داشته باشد تمام تلاش خود را برای حفظ و سرافرازی انقلاب که باقی‌مانده خون شهدا و امام راحل است، انجام می‌دهد.

سبزیان ادامه داد: برگزاری انتخابات سالم و حضور پرشور و با نشاط در پای صندوق‌های رأی از اقداماتی است که در راستای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبری در ارتباط با زدن ضربه سنگین به پیکره دشمن در روز 12 اسفندماه سال‌جاری اظهار داشت: رسانه‌ها، احزاب و گروه‌های مختلف باید تلاش کنند تا در راستای بیانات مقام معظم رهبری گام برداشته و امیدواریم این ضربه به پیکره دشمن در روز انتخابات از طرف جبهه ایستادگی ایران اسلامی ضربه‌ای سنگین برای دشمن باشد.

*اخلاق‌گرایی، اعتدال و بصیرت شاخصه نامزدهای جبهه ایستادگی است

رئیس شورای جبهه ایستادگی ایران اسلامی در خراسان رضوی اظهار داشت: اخلاق‌گرایی، اعتدال و بصیرت مدنظر رهبری از شاخصه‌های اساسی جبهه ایستادگی در جریان انتخاب نامزدهای این جهره در انتخابات مجلس شورای اسلامی از میان نام‌آوران دفاع مقدس، روحانیون و دانشگاهیان و همچنین افراد شاخص و توانمند است.

وی انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را یکی از بهترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی ایران پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: با توجه به بصیرت عمومی و حضور همه احزاب و گروه‌ها در انتخابات، نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از بهترین و پرشورترین انتخابات در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران پیش‌بینی می‌شود.

*جبهه ایستادگی به دنبال اعتدال و همبستگی است

سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در خراسان رضوی نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: جبهه ایستادگی به دنبال اعتدال و همبستگی است و از هر فردی که تعادل در رفتار و سخن و عدالت در عمل را مد نظر قرار دهد حمایت می‌کنیم.

محمد‌حسین روشنک در ارتباط با هزینه‌های جبهه ایستادگی شاخه خراسان رضوی گفت: هزینه‌های این جبهه در خراسان رضوی بسیار کم بوده است و ضمن درخواست بودجه پنج میلیون تومانی از مرکز برای پرداخت هزینه‌ها، خود اعضای جبهه مرکزی نیز مبلغ مشخصی برای تأمین هزینه‌ها در استان پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی اظهار داشت: رسانه‌ها به طور جدی در پوشش خبر انتخابات و بیان اهمیت آن در کشور و به ویژه در خراسان بسیار خوب عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول