اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد:

آموزش صحیح نقش مهمی در روند اجرای انتخابات دارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد نقش آموزش صحیح و هدفمند در روند اجرای انتخابات را بسیار تاثیرگذار دانست.

آموزش صحیح نقش مهمی در روند اجرای انتخابات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسین عسکرزاده پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان یزد اظهار داشت: دوره‌های آموزشی که برای مجریان انتخابات برگزار می‌شود باید هدفمند و دقیق باشد.

وی با بیان اینکه آموزش صحیح و هدفمند نقش مهمی در روند اجرای انتخابات دارد، بیان کرد: مجریان انتخابات باید آموزش‌های لازم را کسب کنند تا در زمان اجرای انتخابات در صورت بروز مشکلات احتمالی تصمیمات مناسبی در زمینه رفع آن اتخاذ شود و در روز انتخابات روند اخذ رأی از مردم به خوبی صورت پذیرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد با اشاره به نقش تأثیرگذار کاربران IT در برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دغدغه مسئولان ستاد انتخابات، آموزش تمام اعضای شعب اخذ رأی است اما به دلیل آنکه یکی از ارکان برگزاری انتخابات این دوره رایانه است، باید با همکاری مناسب با کمیته فناوری اطلاعات، تمهیدات لازم در زمینه فراهم کردن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به ویژه آموزش کاربران رایانه فراهم شود.

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر اعضای کمیته و تعامل مناسب با کمیته آموزش ستاد انتخابات استان یزد، تمام مقدمات کار برای آموزش اعضای شعب اخذ رأی فراهم شده است.

غلامرضا طبایی یادآور شد: با توجه به تعداد بالای اعضای شعب کاربران رایانه و نمایندگان فرماندار که باید در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند، براساس جدول زمان‌بندی طی هفت دوره که از دیروز آغاز شده و تا نهم اسفندماه ادامه خواهد داشت، تمام مجریان، آموزش‌های لازم در زمینه برگزاری هر چه بهتر این انتخابات را فرا خواهند گرفت.

مسئول کمیته آموزش افزود: با توجه به تأثیرگذاری رایانه و با همکاری کمیته فناوری اطلاعات دوره آموزشی اختصاصی با حضور 300 نفر از کاربران رایانه و با هدف آموزش سامانه جامع انتخابات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول