اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/37

اجرای طرح نهضت قرآنی در مدارس هرمزگان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از اجرای طرح نهضت حفظ قرآن در مدارس این استان خبر داد.

اجرای طرح نهضت قرآنی در مدارس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت‌الاسلام محمد فاتحی ظهر امروز در حاشیه برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، با تاکید بر ایجاد نهضت حفظ قرآن در کشور، گفت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری باید نهضت حفظ قرآن در کشور ایجاد شود و در کشور 70 میلیونی ایران باید 10 میلیون حافظ قرآن وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری کار نهضت حفظ قرآن را آغاز کرد و بر همین اساس تعداد شرکت کنندگان در مسابقات استانی و شهرستانی قرآن افزایش یافت.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با اشاره به افزایش شرکت کنندگان در مسابقات قرآن استان هرمزگان، افزود: تعداد شرکت کنندگان در مسابقات استانی قرآن کریم هرمزگان امسال نسبت به سال‌های گذشته پنج برابر افزایش یافت که این افزایش در راستای تقویت طرح نهضت حفظ قرآن در هرمزگان صورت گرفته است.

فاتحی بیان داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان اجرای طرح نهضت حفظ قرآن را برای خود تکلیف می‌داند و بر همین اساس برنامه‌های مختلفی را در همین خصوص در مدارس آغاز کرده‌ایم.

وی بیان داشت: هر چند هنوز با ایده آل‌های خود در زمینه حفظ قران در هرمزگان فاصله داریم اما برنامه‌های متعددی برای آینده طراحی شده تا حفظ قرآن در میان مردم هرمزگان فراگیر شود.

یادآور می‌شود سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بندرعباس تا 30 بهمن ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول