اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اطلاعات گیلان:

تشکیل مجلس ولایی هدف اصلی رأی‌دهندگان باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و فرهنگی اداره کل اطلاعات گیلان گفت: تشکیل مجلس ولایی و مشارکت حداکثری باید هدف اصلی رأی‌دهندگان نهمین دوره انتخابات مجلس باشد.

تشکیل مجلس ولایی هدف اصلی رأی‌دهندگان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا مسئول مذکور ظهر امروز در جریان همایش بررسی راهکارهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده مجلس در سالن اجتماعات فارابی این شهرستان اظهار داشت: انتخابات امری مهم در سرنوشت کشور است.

وی با قدردانی از حضور مقتدرانه و پرشور گیلانی‌ها در روز راهپیمایی 22 بهمن، بیان داشت: این اتحاد و شکوه نشان از آگاهی و بصیرت ملت است.

معاون اداره کل اطلاعات گیلان با بیان اینکه معاندان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی در صدد ایجاد اخلال در سالروز 22 بهمن بودند تصریح کرد: آنها خواهان جایگزینی روز 25 بهمن، روز عشق‌ورزی به جای 22 بهمن بودند.

وی افزود: ملت ایران با حضور مقتدرانه در روز 22 بهمن مخالفت قاطعانه خود از این موضوع را اثبات کردند و بار دیگر دشمنان نظام را در رسیدن به اهداف پلید خود مایوس کردند.

این مسئول با اشاره به فعالیت جریان فتنه در روز راهپیمایی امسال خاطر نشان کرد: در راهپیمایی 22 بهمن هیچ نوع فعالیت یا حضوری از جریان انحرافی فتنه را در گیلان شاهد نبودیم که این مهم مدیون و مرهون تیزهوشی مردم این استان بوده است.

وی انسان‌ها را در دو قالب شخصیتی «من» و «فرامن» دانست و اذعان داشت: انسان‌های تیز هوش و زیرک دارای شخصیت فرامن در خود هستند که آنها را از منیت‌ها دور می‌کند.

معاون اداره کل اطلاعات گیلان با تصریح بر اینکه در مباحث آکادمیک، کشورهای دموکراتیک دارای چهار ویژگی محسوس هستند گفت: پارلمان، احزاب، مطبوعات و وبلاگ از جمله این مؤلفه‌هاست.

وی اضافه کرد: در دوران مختلف انتخاباتی این مؤلفه‌ها بارزتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

این مسئول آگاهی دادن در زمینه‌های مختلف به مردم و جامعه را وظیفه هر دوستدار به نظام خواند و بیان داشت: احساس وظیفه تنها با انجام کارهای بزرگ به خود رنگ نمی‌بخشد بلکه با کلام، بیان و حتی قلم نیز می‌توان این کار را انجام داد.

وی از مسئولان خواست تا خطرها، آسیب‌ها و حتی پیشنهادهایی در ارتباط با موازین اجتماعی را برای ملت بازگو کنند تا روشنگری‌ها فراگیرتر شود.

معاون اداره کل اطلاعات گیلان خاطر نشان کرد: با روشنگری مسئولان، افکار ملت و گرده‌های غیر دولتی نیز شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت فضای انتخاباتی کشور، اظهار داشت: با پشتوانه و همبستگی باید فضای انتخاباتی کشور به صورت سالم و خوب مهیا شود.

این مسئول به لحاظ تاریخی، مردم گیلان را پیشتاز در مباحث اجتماعی و سیاسی دانست و گفت: گیلانی‌ها نخستین سلسله حکومتی شیعه در ایران را تشکیل دادند.

وی ادامه داد: در جریان مشروطه و پس از آن و حتی در رقم خوردن 8 دی روز بصیرت و آگاهی گیلانی‌ها پیشتاز و فعال‌تر از دیگر مردم در صحنه‌ها حاضر بودند.

معاون اداره کل اطلاعات گیلان با اشاره به فعالیت‌های جدید دشمنان در فضای رسانه‌ای غربی در راستای براندازی نظام و تخریب در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ضربه به برگ امنیت کشور نخستین گام و حرکت معاندان در دوره انتخاباتی است.

وی با بیان اینکه دشمنان به روش‌های مختلف می‌خواهند امنیت در انتخابات را زیر سئوال ببرند، تصریح کرد: از نظر تشکیلاتی 25 بهمن جاری نیز نقطه آغاز معاندان در ایجاد این ناامنی در داخل کشور بود که ملت اهمیتی به آن ندادند.

این مسئول سناریوی دشمن در جنگ نرم را پروژه محوری، ژله‌ای و استفاده از عناصر نارضایتی اعلام کرد و ابراز داشت: عناصر نارضایتی مهم‌ترین رکن توجه دشمنان برای رسیدن به اهدافشان است.

وی به اهمیت و ضرورت وجود ائمه جماعت فاضل در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و اذعان داشت: هر جا که ائمه جماعت آن آگاه و فاضل باشند میزان آسیب‌پذیری همان منطقه بسیار اندک است.

معاون اداره کل اطلاعات گیلان، ایجاد التهاب در فضای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را از مهم‌ترین محورهای تاکیدی دشمنان عنوان کرد.

وی نارضایتی مردم از یک ارگان یا مسئولی را اصلی‌ترین عنصر دشمن در راستای فتنه‌انگیزی، ایجاد ناامیدی ملت به نظام برشمرد و افزود: ملت هوشیار باشند و فریب حاشیه و فضاسازی دشمن را نخورند.

این مسئول عشق به ولایت مطلقه فقیه، سرزمین و نظام را از مشخصات برجسته و مهم ملت ذکر کرد و خاطر نشان کرد: کسانی که خواستار فتنه‌انگیزی و ایجاد التهاب در نظام هستند هرگز دارای این عشق و مشخصه‌ها نیستند.

وی بیداری اسلامی در جهان اسلام را مدیون اندیشه ناب امام راحل و مقام معظم رهبری دانست.

این مسئول، درباره انتخاب و گزینش کاندیدای انتخابات آینده مجلس از طرف مردم، یادآور شد: مشارکت حداکثری بدون توجه به تشکیل مجلس کارآمد و ولایی مطرح و مهم نیست.

وی ادامه داد: ملت اشخاصی را انتخاب کنند که دیندار و لایق فعالیت در بدنه نظام باشند.

معاون اداره کل اطلاعات گیلان با بیان اینکه مردم در انتخاب و حضور خود در انتخابات دقت بیشتری داشته باشند، خاطر نشان کرد: تشکیل مجلس ولایی و مشارکت حداکثری هدف اصلی رأی‌دهندگان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد.

وی حضور پرشور در انتخابات و گزینش فردی اصلح با زبان و روش‌های مختلف در بین مردم را مورد تاکید مسئولان قرار داد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول