اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/32

تفاوت ارزیابی‌ متسابقین در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: شیوه ارزیابی توانایی‌هایی متسابقین در سی و چهارمین دوره مسابقات قرانی سراسری با دوره‌های قبل تفاوت‌هایی عمده دارد.

تفاوت ارزیابی‌ متسابقین در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد فاتحی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ایجاد 20 ایستگاه قرآن بخوان ،جایزه بگیر در سطح شهرهای استان هرمزگان با هدف ترغیب و تشویق تمام اقشار جامعه به تلاوت قرآن خبر داد.

وی افزود:‌ از این 20 ایستگاه قرآنی پنج ایستگاه آن در سطح شهر ستان بندرعباس دایر شده که شهروندان بندرعباسی می‌توانند با مراجعه به این مکان‌ها ضمن تلاوت آیاتی از قرآن از جوایز ارزنده‌ای نیز بهره‌مند شوند.

دبیر اجرائی سی ‌و چهارمین دوره مسابقات سراسری با اشاره به محل برپایی ایستگاه‌های قرآن بخوان، جایزه بگیر در سطح بندرعباس  اظهار داشت: این مکان‌ها در محل‌های روبروی امامزاده سید مظفر بندرعباس، روبه‌روی اسکله شهید حقانی، چهار راه بلوکی روبه‌روی مسجد ناصری و در مسجد امام بندرعباس به منظور ایجاد فضای قرآنی در سطح شهرستان بندرعباس و دیگر نقاط استان هرمزگان دایر شده است.

فاتحی همچنین سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را به دلیل ارزیابی شرکت کنندگان توسط داوران در سه نوبت را با دیگر مسابقات سراسری قرآن متمایز دانست و اضافه کرد: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در سه نوبت در رشته‌های مختلف قاریان، حافظان و مترتلان در سه نوبت مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرند.

وی همچنین از حضور دانش‌آموزان در سالن مسابقات خبر و ادامه داد: در روز گذشته بیشترین مدعوین از دانش آموزان بوده‌اند که به منظور تشویق کودکان و نوجوانان به امر قرایت و حفظ قرآن حضور دانش‌آموزان را در سه مقطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان در روزهای آینده را در میان مدعوین خواهیم داشت.

دبیر اجرایی سی و چهارمین مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به میزبانی هرمزگان پس از 25 سال در امر مسابقات سراسری قرآن کریم بیان داشت: برای میزبانی سی و چهارمین مسابقات سراسری قرآن کریم استان‌های زیادی متقاضی بودند که با پیگیری‌های استاندار هرمزگان و همچنین مکاتبه وی با نماینده ولی فقیه و سرپرست اوقاف و خیریه کشور در خواست میزبانی استان را کردند که پس از بررسی‌های صورت گرفته هرمزگان میزبان این سری مسابقات سراسری پس دو دهه شد.

فاتحی با توجه به لزوم وجود وحدت در جامعه اسلامی گفت: برخی از جریانات با تفرقه‌اندازی میان شیعه و سنی قصد ایجاد نفاق در میان مردم را دارند که برگزاری این سری از مسابقات در هرمزگان نه تنها موجب اتحاد و یک دستگی بیشتر اهل سنت و شیعه حول محور قرآن می‌شود بلکه توطئه بدخواهان اسلام را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول