اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش بازاریابی گلستان خبر داد

برگزاری همایش بازاریابی با حضور پدر بازاریابی ایران در گلستان

خبرگزاری فارس: دبیر همایش بازاریابی گلستان از برگزاری این همایش در روز 28 بهمن ماه با حضور پدر بازاریابی ایران در گلستان خبر داد.

برگزاری همایش بازاریابی با حضور پدر بازاریابی ایران در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان وحید دستجردی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: با برگزاری این همایش قصد داریم در حوزه‎های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با در نظر گرفتن استفاده از حضور نخبگان و نفرات شاخص در زمینه‎های تخصصی و علمی، برنامه‎ای سازمان یافته و تحت مدیریت یک سیستم را برای علاقمندان ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه گروه همایش‎های استان گلستان در پرونده کاری خود همایش‎های موفق چون همایش روز پزشک، سوقات ایران زمین و ... را دارد، تصریح کرد: گروه همایش‎های گلستان مستقل و به طور خصوصی کار خودش را در زمینه ارائه بهترین برنامه‎ها در استان ادامه می‎دهد و از آنجایی که با مدیریت ضعیف در اجرایی ضعیف محتوای همایش‎ها فضا و عرصه کمی در این راه سخت شده است به دنبال این هستیم با یک کار نو و جدید اعتماد گروه‎های مخاطب را به دست آوریم.

دستجردی برگزاری همایش بازاریابی با حضور پدر بازاریابی ایران را یک دستاورد مهم برای استان گلستان دانست و اذعان داشت: برگزاری این گونه از همایش‎ها می‎تواند در تصمیمات مرتبط با اتخاذ استراتژی و راهکارهای توسعه فروش کالا و خدمات بازار فعلی تاثیرگذار باشد.

دبیر همایش بازاریابی گلستان ابراز داشت: ما قصد داریم با استفاده از حضور دکتر روستا پدر بازاریابی ایران را که به اعتقاد تمام کارشناسان از تئوریسین‎های ممتاز خاورمیانه است در این راستا گام اول را برداریم.

وی با اشاره به اینکه افراد متخصص هنوز وارد استان ما نشده‎اند، تاکید داشت: گروه همایش‎ها گلستان در نظر دارد با نگاهی طولانی مدت و مستمر، روندی را برای رشد و توسعه استان و همچنین با استفاده از افراد متخصص آخرین دستاوردهای روز که هر لحظه دور ماندن از آنها باعث ایجاد شکاف عمیقی بین کمیت و کیفیت به می‎شود را از بین ببرد.

انتهای پیام/‌ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول