اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه ابتدای امسال صورت گرفت

پرداخت 2 میلیارد ریال کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان مددجوی زنجانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در 9 ماهه سال جاری 2 میلیارد کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان مددجوی زنجانی پرداخت شده است.

پرداخت 2 میلیارد ریال کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان مددجوی زنجانی

پیمان چتر نور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد توانمند سازی فکری و فرهنگی مددجویان زیر پوشش این نهاد است.

وی خاطر نشان کرد: توانمند سازی فکری مددجویان یکی از پایه‌های اصلی توانمند سازی اقتصادی مددجویان است.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به برخی از برنامه‌های انجام شده توسط اداره فرهنگی کمیته امداد زنجان در ایام دهه فجر یادآور شد: حضور در مراسم غباروربی مزار شهدا، آشنایی جوانان با فرهنگ شهادت، حضور جوانان عضو در کانون پیرو ولایت و خانواده‌های مشمول طرح نظام جامع از برنامه‌هایی است، که در طول دهه فجر برگزار شده است.

وی برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در موضوعات مختلف، شرکت در نماز جمعه و مراسم جشن در ایام دهه فجر نیز از دیگر برنامه‌هایی است که توسط کمیته امداد زنجان در طول دهه فجر برگزار شده است.

چتر نور در ادامه با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده با دانشجویان و دانش‌آموزان زیر پوشش امداد زنجان اضافه کرد: در 9 ماهه سال جاری 2 میلیارد ریال برای برطرف کردن نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش امداد زنجان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 5 هزار دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان قرار دارند، ادامه داد: همچنین یک هزار و 100 دانشجو نیز از خدمات کمیته امداد زنجان بهره‌ می‌برند.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به لزوم تقویت اعتماد به نفس در مددجویان زیر پوشش کمیته امداد افزود: عدم اعتماد به نفس و عدم حضور در صحنه‌های اجتماعی موجب می‌شود که مددجویان پویایی لازم را نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که فکر و اندیشه مددجویان سالم نباشد، برنامه‌های توانمندی تاثیر خود را از دست می‌دهند.

چتر نور با اشاره به اینکه رابطه تنگاتنگی بین مشکلات اقتصادی و سطح فرهنگی جامعه وجود دارد، اضافه کرد: پایین بودن سطح فرهنگ موجب پر رنگ‌تر شدن مشکلات اقتصادی مددجویان می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد زنجان در کنار توانمند سازی اقتصادی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد به مسائل فرهنگی توجه بسیاری داشته و در این راستا اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف در طول سال کرده است.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دارای استعدادهای خوبی هستند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول