اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/33

جامعه قرانی نسبت به سخنان مقام معظم رهبری حساس باشند

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور آموزش و مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: جامعه قرآنی کشور باید نسبت به سخنان و بیانات مقام معظم رهبری به ویژه در زمینه مسائل قرانی حساس باشند.

جامعه قرانی نسبت به سخنان مقام معظم رهبری حساس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ علی یاراحمدی عصر امروز در جمع حافظان و قاریان خواهر اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در سخنانش به خشوع در تلاوت و انس با قرآن و خواندن آیات الهی بیشتر تاکید دارند که اگر به فرامین ایشان توجه نکنیم از ولایت فاصله گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه جامعه قرآنی به ویژه جوانان بهترین جوان‌های مملکت هستند، افزود: فاصله گرفتن از ولایت و رهبری بی برکتی در زندگی و کم شدن از ارزش معنوی را به همراه دارد.

مدیر کل آموزش و مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خطاب به شرکت کنندگان قرانی در این دوره از مسابقات بیان داشت: شما قاریان خواهر باید برای خود وظیفه بدانید که در نشر و گسترش قران اساتید خوبی باشید و با اوقاف استان‌ها در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و جلسات قرآنی همکاری داشته باشید.

یاراحمدی یادآور شد: برگزاری مسابقات و آزمون‌ها در واقع بهانه‌ای است که قاریان و حافظان از استان‌های مختلف دور هم گرد آیند و به گسترش فرهنگ قرانی و بالارفتن سطح قرآن بپردازند.

وی درادامه به ساماندهی وضعیت داوران قرآنی اشاره کرد و اظهار داشت: این سازمان از سال آینده طراحی و ساماندهی وضعیت داوران را در دستور کار دارد واین اقدام در راستای رشد قرآنی داوران برگزار می‌شود.

مدیر کل مسابقات قرآنی سازمان اوقاف کشور اضافه کرد: همانگونه که هر ساله سطح برگزاری مسابقات قرآنی به لحاظ  کمی و کیفیت تغییر می‌یابد، سطح کیفی داوران نیز رو به رشد است.

یاراحمدی افزود: باید در آئین‌نامه مسابقات در آینده تجدید نظر شود و در این زمینه از قاریان و حافظان نیز نظر سنجی می‌شود و از نقطه نظرات آنها استفاده می‌کنیم.

سی و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قران کریم از 25 تا 30 بهمن ماه به میزبانی هرمزگان درحال برگزاری است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول