اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان:

غرب در صدد جدایی جوانان از اهداف نظام و رهبری است

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: غرب با اهداف شوم خود و ساخت فیلم‌های متعدد در صدد است جوانان ما را از اهداف نظام و رهبری جدا کنند.

غرب در صدد جدایی جوانان از اهداف نظام و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام علی محمدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر دانشکده توانبخشی همدان اظهار کرد: دین‌مداری همگام با ارتقای علم و دانش هدف ارزشمندی است که در این زمینه حوزه دانشگاه وظیفه خطیری بر عهده دارد.

وی ابراز کرد: با توجه به ارتقا و تقویت بنیه علمی و پژوهشی ایران در دوران پس از انقلاب کشورهای بسیاری در حال الگوبرداری از ما هستند.

مدیر فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: در دنیای کنونی اساتید کشورهایی که روح آزادیخواهی دارند در ارتباط با مباحث علمی از اساتید کشور ما سئوال می‌کنند و جویای مطالب می‌شوند که این مهم نیز نشان از بنیه علمی کشور ایران دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد هستند که با تلقین‌های پوچ مردم را به این مسیر سوق دهند که ایران در دنیا هیچ جایگاه علمی و منطقی ندارد، تصریح کرد: با توجه به ورود ایرانیان به قله‌های رفیع علمی و پژوهشی‌، هیچ کس این تفکرات واهی را باور نمی‌کند چرا که علم ایران و ایرانیان دارای جایگاه رفیعی در دنیا شده است.

علی‌محمدی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی در حال حاضر جایگاه علمی خود را باز کرده است، گفت: دانشجویان این دانشگاه جزو بهترین دانشجویان کشور هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه این انقلاب برای ما بسیار گران تمام شده است، گفت: مجاهدت علمی و شرکت‌ در عرصه‌های مهم اجتماعی امر شایان توجهی است که همواره باید مورد توجه دانشجویان متعهد کشور باشد.

مدیر فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ثروت ساخت فیلم در هالیوود 20 برابر درآمد فروش نفت ایران است، تصریح کرد: غرب با اهداف شوم خود و ساخت فیلم‌های متعدد در صدد است جوانان ما را از اهداف نظام و رهبری جدا کنند و پرچم ایران را پایین بکشند غافل از اینکه پرچم این کشور به برکت اسلام، رهبری و تعهد مردم به نظام تا همیشه برافراشته است.

سرپرست دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه دانشکده توانبخشی حدود چهار ماه است که از دانشگاه پیراپزشکی مجزا شده است، گفت: در حال حاضر در صدد افزایش کیفیت و بهره‌وری رشته‌ها هستیم تا به این واسطه نیز فضاهای آموزشی و اداری این دانشکده را افزایش دهیم.

محمدرضا نیکو با بیان اینکه در آینده نزدیک، کلینیک‌های توانبخشی در بیمارستان بهشتی همدان با همکاری بهزیستی ایجاد می‌شود، ابراز کرد: در حال حاضر کادر اداری را تکمیل کرده‌ایم و امیدوار هستیم بتوانیم دانشجویان ارشد و phd را در دانشکده توانبخشی همدان پذیرا باشیم.

در  پایان این مراسم از دانشجویان برتر دانشکده توانبخشی همدان تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول