اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

رهنمودهای رهبری راهگشا همه مسائل است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به جایگاه رهبری گفت: توجه کامل به رهنمودهای رهبری راهگشا است.

رهنمودهای رهبری راهگشا همه مسائل است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی شامگاه چهارشنبه در نشست آموزشی اعضای شعب اخذ رای انتخابات شهرستان پاکدشت اظهار داشت: راهگشا  و مسیر حرکت ما در تمام مسائل از جمله انتخابات توجه کامل به قانون و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

درابتدا مقبلی فرماندارپاکدشت درسخنانی اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار می شود که در برهه خاصی قرار داریم و برنامه‌ریزی دشمنان برای مقابله با ارزش های اسلامی و انقلابی و توطئه های مختلف بدخواهان ایران اسلامی همچنان ادامه دارد.

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای سبب یاس و ناامیدی بیش از پیش بدخواهان نظام اسلامی می‌شود و به دشمن ثابت می‌کند مردم ما همواره به آرمان‌های انقلاب وفادار بوده و با حضور حماسی خود در صحنه‌های مختلف روز به روز بر دستاوردهای انقلاب می‌افزایند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم باید با دقت نظر و بینش اسلامی افراد شایسته را راهی خانه ملت کنند تا در تصمیم گیری‌های کلان کشور حضوری مثبت و ارزنده داشته باشند.

مقبلی با تاکید بر اجرای دقیق قانون در روند انتخابات شهرستان بیان داشت: ما به عنوان مجری انتخابات امانت‌دار خواهیم بود و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر قانون مداری و حضور حداکثری مردم در انتخابات، تلاش خواهیم کرد که امیدواریم بر اساس قانون بتوانیم انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم برگزار کرده به گونه‌ای که یاس و نا امیدی را برای دشمنان و معاندان نظام اسلامی به همراه داشته باشد.

در ادامه جلسه مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان به توجیه و آموزش عوامل هیات اجرایی حاضر در جلسه پرداخت.

این گزارش حاکی است، جلسه آموزشی توجیهی اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور قربانعلی مقبلی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت، عین‌اله تاجیک معاون سیاسی‌ ـ انتظامی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات و اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای انتخابات مجلس در سالن اجتماعات فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول