اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران خبر داد

بازدید مدیرعامل شرکت نفت از تاسیسات خارک و گناوه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران گفت: مهندس قلعه‌بانی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در سفری دو روزه به استان بوشهر از تاسیسات نفتی خارگ و گناوه دیدن کرد.

بازدید مدیرعامل شرکت نفت از تاسیسات خارک و گناوه

سیدپیروز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مهندس قلعه‌بانی در سفری دو روزه از پایانه‌های نفتی خارگ و تاسیسات نفتی در شهرستان گناوه دیدن کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا قرار گرفت.

وی افزود: مدیرعامل شرکت نفت از اسکله صادرات نفت خام، مرکز خدمات یدک‌کش‌‌هاس شرکت توانمندی‌های نفتی، مراحل مختلف پهلو‌گیری کشتی‌ها، نحوه عملکرد دریافت، ذخیره‌سازی و سیستم‌های دقیق اندازه‌گیری و صادرات نفت خام بازدید کرد.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: پروژه احداث مخازن نفتی، جاده‌های پیرامونی، اماکن مسکونی، پروژه ان.ال.جی از دیگر پروژه‌هایی بود که مدیر عامل شرکت ملی نفت از آن دیدن کرد.

موسوی اضافه کرد: خطوط انتقال نفت خام از گوره تا گناوه و از گناوه تا خارگ نیز مورد بازدید مدیرعامل شرکت ملی نفت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران سازمانی است عملیاتی، تخصصی و حرفه‌ای که در حوزه‌های ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری، ارایه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گـازی و خدمات دریایی، فعالیت می‌کند.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران خاطر نشان کرد: ماموریت اصلی آن پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور، از طریق فرآیندهای عملیات دریافت، ذخیره‌سازی، امتزاج، اندازه‌گیری و سنجش کمی و کیفی، بارگیری و تخلیه (صادرات و واردات) نفت ‌خام و مواد نفتی تولیدی و مبادله‌ای(SWAP )، عملیات ‌پهلودهی و جداسازی کشتی‌های نفتکش و همچنین تکمیل و ارتقای زنجیره‌ ارزش نفت و گاز کشور و ایفای نقش شایسته در پایداری و انعطاف‌پذیری بهینه زنجیره تامین انرژی ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول