به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی کردستان، فریدون یاسمی با بیان این مطلب اظهار داشت: راهاندازی میز خدمت در راستای اجرای بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری و به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات قابل ارائه در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کردستان و ارائه خدمات به موقع و موثر و همچنین تکریم ارباب رجوع، انجام شده است.
وی افزود: میز خدمت مستقر در ستاد مرکزی منطقه در طبقه هم کف ساختمان آمادگی پاسخگویی به ارباب رجوع را دارد و مراجعین ضمن استقرار در اتاق میز خدمت بدون حضور در واحدهای داخلی، خدمت مورد نیاز خود را صرفا از طریق این میز دریافت خواهند کرد.
وی یادآور شد: بر اساس شرح وظایف اعلام شده، در میز خدمت اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه ارائه شده و مدارک و درخواستهای مراجعین دریافت میشود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کردستان تصریح کرد: در زمان مراجعه ارباب رجوع امور و درخواستهای متقاضیان پیگیری و در غیر این صورت تاریخ مراجعه و زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعین ابلاغ میشود.
یاسمی در پایان بیان داشت: شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی یکی از دستگاههای خدمترسان با بیشترین میزان مراجعه در طول روز است و با راهاندازی میز خدمت سعی دارد بیشترین و بهترین خدمات ممکن را به مراجعان داشته باشد.
انتهای پیام/غ30/د1000
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.