اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای خدمتگزاری بیشتر به مردم

میز خدمت در شرکت نفتی منطقه زاهدان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: میز خدمت در راستای خدمتگزاری بیشتر به مردم در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان تشکیل شد.

میز خدمت در شرکت نفتی منطقه زاهدان تشکیل شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی منطقه نفتی زاهدان، مرتضی عابدینی اظهار داشت: میز خدمت با هدف سرعت بخشیدن به روند ارائه خدمات و ارتباط مستقیم مردم با مسئولان در دهه مبارک فجر راه‌اندازی شد.

وی افزود: راه‌اندازی میز خدمت در راستای اجرای بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات قابل ارائه در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان و ارائه خدمات به موقع و مؤثر و تکریم ارباب رجوع، انجام شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان خاطر نشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سال‌‌های اخیر سعی کرده با ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه خدمات الکترونیکی، حجم زیادی از مراجعات حضوری مردم را کاهش دهد.

عابدینی بیان کرد: میز خدمت ایده جدیدی است که به دلیل دریافت مستقیم درخواست‌های مردمی توسط مسئولان و بررسی و پاسخ مستقیم به آنان می‌تواند سرعت پاسخگویی را افزایش دهد.

وی اضافه کرد: ایجاد ساختمان خدمت نیز از جمله طرح‌های این شرکت است که به منظور سهولت در امر رسیدگی به امور مراجعان و شهروندان استان در آینده اجرایی می‌شود.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به خدمتگزاری در نظام اسلامی افزود: یکی از اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد عدالت و رسیدگی به امور مردم با صرف کمترین وقت و هزینه است.

بر پایه این گزارش: به منظور گرامیداشت سی‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میز خدمت با حضور مستقیم یکی از مسئولان منطقه از امروز تا 25 بهمن ماه روزانه آماده پاسخگویی به شهروندان زاهدانی است.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول