اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر نفت

دستگاه جریان نگار شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون رونمایی شد

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد این وزارتخانه در خوزستان، دستگاه جریان نگار شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون رونمایی شد.

دستگاه جریان نگار شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ظهر امروز در مراسم رونمایی از این دستگاه، اظهار داشت: به منظور شفاف نمودن اطلاعات دریافتی از واحدهای تولیدی و جلوگیری از هدر رفت سرمایه و ایجاد سیستم نظارتی دقیق‌تر بر میزان تولید، استفاده از دستگاه‌های محاسبه‌گر جریان سیالات مورد توجه قرار گرفت اما به دلیل شرایط تحریم، توجیه اقتصادی نداشت و از این رو، پروژه جریان نگار مارون متولد شد.
هرمز قلاوند محاسبه دبی سیالات به صورت دیجیتال و با دقت بی‌نظیر، در اختیار داشتن هسته نرم افزاری و توان ایجاد تغییرات لازم در آن، ایرانی بودن همه قطعات، قیمت بسیار ارزان در حد یک دهم نسبت به نمونه‌های خارجی، امکان انجام محاسبات به صورت متمرکز با سرعت پردازش بسیار بالا را از جمله ویژگی‌های دستگاه جریان نگار شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون ذکر کرد.
وی تصریح کرد: امکان ساخت داخل همه بخش‌های جریان نگار، در دسترس بودن هسته برنامه و به تبع آن امکان ایجاد هر گونه تغییر در آن متناسب با نیاز پروسه‌های مختلف، سرعت پردازش بسیار بالا، قابلیت پشتیبانی از شبکه‌‌های مختلف و قیمت تمام شده بسیار پایین در قیاس با تولیدات خارجی از جمله مزایای جریان نگار ساخته شده در شرکت نفت و گاز مارون در برابر سیستم‌های مشابه است.
همچنین با حضور وزیر نفت، ساختمان ستاد مرکزی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون به مساحت 13 هزار مترمربع که شامل 300 دفتر کاری است به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
بخش‌های این ساختمان شامل ساختمان اداری دو طبقه مجهز به آسانسور، 300 دفتر کاری، نمازخانه، درمانگاه، سالن غذاخوری و سالن همایش است. این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 160 میلیارد ریال و در مدت دو سال اجرا شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول