اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور شرکت نفتی قشم در نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش

خبرگزاری فارس: یکی از شرکت‌های فعال در حوزه نفت قشم در نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش حضور یافت.

حضور شرکت نفتی قشم در نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، احسان شاهسون معاون شرکت نفت‌سازه قشم در این خصوص اظهار داشت: این شرکت با هدف معرفی دستاوردها و فعالیت‌ها و هم‌چنین در راستای آشنایی با جدیدترین تکنولوژی شرکت‌های سازنده تجهیزات نفتی، در این نمایشگاه حضور یافت. 
وی ادامه داد: در نیمه نخست سال‌جاری، جکت E2 با 2 هزار تن وزن، به عنوان دومین جکت ساخته شده شرکت نفت‌سازه قشم در راستاى توسعه میدان نفتى هنگام و افزایش میزان تولید نفت از این میدان ساخته شد.
معاون شرکت نفت‌سازه قشم ساخت جکت‌هاى نفتى در شرکت نفت‌سازه قشم را موجب جلوگیرى از خروج ارز از کشور و توسعه اشتغال در این منطقه دانست. 
بر این اساس نمایشگاه  انرژی کیش با حضور 220 شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردها و تکنیک‌های تولیدات صنایع نفت، گاز ، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو را به نمایش می‌گذارد.
این گزارش می‌افزاید؛ 168 شرکت کننده ایرانی از شرکت‌ها و موسسات و سازمان‌های بخش خصوصی و دولتی و هم‌چنین 52 شرکت از کشورهای چین، ترکیه، هلند، ایتالیا، هندوستان، کره جنوبی، تایوان، آذربایجان، ژاپن، مالزی، فنلاند، اتریش، امارات متحده عربی، اسپانیا، آلمان و بلژیک به مدت چهار روز آخرین دستاوردهای روز و تکنولوژی‌های مربوط به بهره‌برداری از منابع نفت و گاز، آب و انرژی‌های غیر فسیلی را در فضاهای نمایشگاهی معرفی می‌کنند.
فعالیت این نمایشگاه تا 29 دی‌ماه جاری با حضور مدیران و کارشناسان صنعت‌نفت و گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو در کیش در جریان است.
انتهای پیام/ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول