اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه:

کارکنان شرکت نفت کرمانشاه آموزش‌های مهارتی را فرا‌ گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: یک‌هزار و 500 نفرساعت آموزش‌های مهارتی به کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه ارائه شد.

کارکنان شرکت نفت کرمانشاه آموزش‌های مهارتی را فرا‌ گرفتند
فرشید امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان و توانمندسازی آنان، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه، یک هزار و 500 نفرساعت آموزش‌های مهارتی به کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه ارائه کرد.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها در قالب دو کارگاه آموزشی با عنوان مهارت‌های برقراری ارتباط و توانایی تهیه گزارش در مرکز مهارت‌های فنی و حرفه‌ای استان در قالب قرارداد ماده 17 به کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارائه شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: این کارگاه آموزشی با هدف توانمند‌سازی کارکنان، به منظور افزایش بهره‌وری آنان و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانایی‌های فردی و گروهی آنها در راستای اهداف سازمانی برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه افزود: مهارت‌های برقراری ارتباط مؤثر و سازنده، توانایی ایجاد روابط انسانی و توانایی برقراری ارتباط با واحدهای مختلف از‌‌ جمله مباحثی بود که به فراگیران ارائه شد.

امیری تصریح کرد: کارکنان شرکت‌کننده همچنین توانایی تهیه گزارش و تنظیم صورتجلسه، انجام مکاتبات اداری و تهیه و تنظیم گزارشات اداری، تنظیم و اجرای آیین‌نامه‌های اداری و تهیه دستورالعمل را فرا‌ گرفتند.

انتهای پیام/م30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول