اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مشاوره و آموزش خانواده کمیته امداد:

افتخارات دانشمندان ایرانی حسادت دشمنان را برانگیخته است

خبرگزاری فارس: مدیر کل مشاوره و آموزش خانواده کمیته امداد امام خمینی گفت: امروز جوانان دانشمند ما افتخاراتی کسب کرده‌اند که موجب حسادت هر چه بیشتر دشمن و فتنه‌های آنان شده است.

افتخارات دانشمندان ایرانی حسادت دشمنان را برانگیخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی کوروش محمدی در همایش دانشجویی کمیته امداد این استان با اشاره به اینکه حوادث گذشته مکان یادبودها و عبرت‌هاست اظهار داشت: امروز زمان تکلیف و آینده هم جایگاه امید است که توجه به این امر با تلاش، پشتکار و اقتدار جوانان می‌تواند آرمان و پیشرفت‌های بسیاری را برای ایران عزیز به دنبال داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه کشوری قدرتمند و پیشرفته است که در زمینه علمی نیز سرآمد باشد، افزود: البته جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت روز افزون علم و فناوری خود ثابت کرده که کشوری قدرتمند بوده و در بسیاری از مسائل در جهان تعیین کننده است.

محمدی یکی از راه‌های پرشتاب پیشرفت جوانان را در تولید علم و صنعت عنوان کرد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، جوانان علاوه بر تحصیل و کسب علم در عرصه‌های اجتماعی نیز باید حضور و مشارکت فعال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز جوانان دانشمند ما افتخاراتی کسب کرده‌اند که موجب حسادت هر چه بیشتر دشمن و فتنه‌های آنان شده، اظهار داشت: امید است با کسب هر چه بیشتر افتخارات در عرصه‌های مختلف بتوانیم این مهم را به نسل‌های آینده نیز انتقال دهیم.

مدیر کل مشاوره و آموزش خانواده کمیته امداد کشور همچنین شناخت را بزرگ‌ترین معرفت انسانی دانست و تأکید کرد: مهم‌ترین معرفت انسان، خودشناسی و خودسازی است چرا که هر کسی از راه شناخت خود می‌تواند خدا را نیز بشناسد.

استاندار خراسان شمالی نیز در این همایش بهترین ثروت جمهوری اسلامی را در تربیت و ایجاد انگیزه جوانان کشور معرفی کرد و گفت: در حقیقت یکی از مؤلفه‌های امید به آینده در توجه به جوانان کشور است.

ابوطالب شفقت اقتدار امروز کشور را در دانایی جوانان دانست و اظهار داشت: آگاهی و دانایی، انسان را هم به خدا و هم به تحقق اهداف جامعه نزدیک می‌کند.

وی تصریح کرد: آگاهی و دانایی انسان نه تنها موجب حل راحت چالش‌های فردی، اجتماعی و خانوادگی می‌شود بلکه می‌تواند به عنوان بازوان اصلی یک کشور نیز به شمار برود.

شفقت گفت: در دوران قبل از انقلاب شرایط بسیار دشوار بود به حدی که تمام وابستگی‌های کشور همچون فعالیت‌های کشاورزی، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و برنامه‌ریزی‌ها زیر دست استعمارگران و کشورهای بیگانه اداره می‌شد ولی با تلاش و اقتدار جوانان و زحمت‌کشان جامعه، اکنون اجرای این فعالیت‌ها زیر سایه انقلاب اسلامی ایران و بدست خود مردم است.

وی بیان داشت: نقطه اوج دستاوردهای این انقلاب از برکات حکومت اسلامی است به طوری که پایداری و برقراری این حکومت از اهداف و مسیر همه انبیاء الهی نیز بود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی هم در این همایش به ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به بیش از 8 هزار دانش‌آموز و یک هزار و 700 دانشجوی زیرپوشش این نهاد اشاره کرد و گفت: کانون‌های پیرو ولایت و فارغ‌التحصیلان استان به همت این نهاد راه‌اندازی شد که جوانان اکنون در برنامه‌های علمی، اعتقادی، بصیرتی این کانون‌ها فعالیت می‌کنند.

امان‌الله حسین‌پور اظهار داشت: با حمایت‌های بی‌دریغ کمیته امداد از خانواده‌های نیازمند استان، در حال حاضر زمینه کسب علم و تحصیل برای همه دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم شده است به طوری که این جوانان با تلاش در این راه می‌توانند استعدادهای خود را شکوفا کنند.

در این همایش از 10 نفر از دانشجویان برگزیده در مسابقه مقاله‌نویسی تقدیر شد.

انتهای پیام/ و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول