اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران/ 18

رسانه‌ها نقش‌آفرین نخست انتخابات باشکوه هستند

خبرگزاری فارس: مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران با اشاره به اینکه رسانه بازیگر نخست انتخابات هستند، تصریح کرد: شاید هیچ ابزاری به اندازه رسانه در انتخابات تاثیرگذار نباشد.

رسانه‌ها نقش‌آفرین نخست انتخابات باشکوه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شکرالله رضازاده صبح امروز در بازدید از نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران اظهار داشت: مطبوعات مازندران هنوز به جایگاه واقعی دست نیافته است.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه مهم‌ترین علت متوجه خود اهالی رسانه در مازندران است، تصریح کرد: رسانه‌های استان در بعضی حوزه‌ها که باید، ورود پیدا نکرده‌اند.

رضازاده ادامه داد: ‌نگاه صرف اقتصادی به رسانه یک اشتباه استراتژیک است و رسانه‌ها هر چه از این فضا دور شوند بهتر می‌توانند به وظیفه خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه این رویکرد بدون همکاری ادارات مرتبط امکانپذیر نیست، گفت: دستگاه‌های مرتبط باید رسانه‌ها را به غنای متعارف برسانند تا رسانه‌ها بتوانند پاسخگوی هزینه‌ها باشند.

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران خاطرنشان کرد: اگر رسانه‌ها به استقلال اقتصادی کامل دست یابند این موضوع می‌تواند منجر به دستاوردهای خوبی شود.

وی بیان داشت: ‌رسانه‌ها باید براساس اصول نظام اسلامی، دفاع واقع‌بینانه و نقد منصفانه داشته باشند.

رضازاده یادآور شد: به عنوان یک فعال سیاسی رسانه‌ای در مازندران این اثرگذاری را در همه حوزه‌های استان نمی‌بینم.

این مسئول با اشاره به اینکه رسانه‌ها بازیگر نخست انتخابات هستند، تصریح کرد: شاید هیچ ابزاری به اندازه رسانه در انتخابات تاثیرگذار نباشد.

وی با تاکید بر کارکردهای رسانه در برگزاری انتخابات همچون تشویق و تهییج و کمک به انتخاب اصلح، گفت: اگر رسانه‌ها در ایجاد فضای آرامش گام بردارند حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را شاهد خواهیم بود.

رضازاده ادامه داد: ‌این رویکرد به این معنا نیست که رسانه از دریچه انتقاد نگاه نکند بلکه انتقاد منصفانه و به جا را از لوازم تلاش رسانه‌ای در انتخابات می‌دانم.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با اثرگذاری که دارند فضای مشارکت حداکثری را به وجود بیاورند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول