اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 سال آینده

مدارس همدان به سیستم هوشمند تجهیز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در دو سال آینده تمام مدارس استان به سیستم هوشمند تجهیز می‌شود.

مدارس همدان به سیستم هوشمند تجهیز می‌شود

عباس بهرامی مشعوف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تجهیز مدارس به سیستم هوشمند شروع شده و تا دو سال آینده تمام مدارس استان به سیستم هوشمند شامل لپ‌تاب و دیتا پروژکتور و... تجهیز می‌شوند.

وی ادامه داد: این سیستم هوشمندسازی با هدف عمق بخشیدن به جریان یادگیری با ثبات و سریع در کمترین زمان و با صرفه‌جویی در وقت و هزینه آغاز به کار کرده است که امیدواریم مدیران مدارس تمام تلاش خود را برای تجهیز مدارسشان به سیستم هوشمند هر چه زودتر انجام دهند.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش همدان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا تجهیز مدارس به سیستم هوشمند ابتدا در مدارس بالای شهر یا مدارس خاص شروع شده است، گفت: این مدارس خود یک امکانات اولیه داشتند و همراهی والدین دانش‌آموزان و تجربه بچه‌ها و هزینه اولیه‌ای که مدارس پرداخت کردند و با اعتبار اختصاص داده شده آموزش و پرورش زودتر تجهیز می‌شود.

وی تصریح کرد: در مدارس عادی نیز کار شروع شده و در آینده نتیجه کار را خواهیم دید و این که در کنار این تجهیز سیستم هوشمندسازی آموزش‌های اولیه و کوتاه با دانش آموزان و معلمان داده شده تا برای اجرای کار در مرحله اول مشکلی نداشته باشند.

بهرامی‌مشعوف در ادامه خاطرنشان کرد: یک دوره تکمیلی تولید محتوا با بهره‌گیری از هوشمندسازی کامل به مدت 94 ساعت بعد از تجهیز کامل مدارس برای دانش‌آموزان و معلمان برگزار خواهد شد که با اطلاعات کامل از این سیستم بهره بگیرند.

وی در پایان اذعان کرد: این حرکت تجربه موفقی است که در این تجربه تمام ابزارهای جدید به کمک یادگیری می‌آیند و می‌تواند در ایران نیز نتایج خوب خود را در آینده نزدیک نشان بدهد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول