اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

افزایش تعصب کاری مدیران در نظارت بر قیمت‎های بازار

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: مدیران با افزایش تعصب کاری و مدیریتی نسبت به امور محوله در زمینه نظارت بر قیمت‎ها در بازار مقیدتر عمل کنند.

افزایش تعصب کاری مدیران در نظارت بر قیمت‎های بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش چهارشنبه شب در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر نظارت مدیران بر قیمت‏های بازار اظهار داشت: ناظران در ارائه و تعیین قیمت‎های واقعی دقت و حساسیت لازم را داشته باشند و ما نیز در این راستا از آنان حمایت می‎کنیم.

وی افزود: مردم به ما اعتماد کرده‎اند و باید با عملکرد صحیح به ویژه در حوزه بازار و تعدیل قیمت‎ها این اعتماد را که سرمایه ارزشمندی است، حفظ کنیم.

استاندار بوشهر گفت: مدیران محض رضای خدا و به خاطر مردم نسبت به تغییر قیمت‎ها در بازار حساس‎تر عمل کنند.

وی یادآور شد: 27 هزار تن گوشت قرمز وارد شده که در بندرعباس است و ظرف دو سه روز آینده توزیع می‎شود و امیدواریم با ارائه راهکارهای مناسب مشکل قیمت مرغ را نیز در کنار دام زنده حل کنیم.

جهانبخش با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره گفت: کالاهایی که در نمایشگاه عرضه می‎شود علاوه بر برخورداری از کیفیت بالا، باید قیمتی مناسب‎تر از قیمت بازار داشته باشند.

وی اضافه کرد: پیش از برپایی نمایشگاه ارزیابی‎های لازم از غرفه‎داران متقاضی شرکت در نمایشگاه انجام و از حضور غرفه‌دارانی که سال یا سالیان گذشته پرونده تخلف داشته‎اند و یا حتی به آنان تذکر داده شده، جلوگیری شود.

جهانبخش ادامه داد: نظارت و ارزیابی امر بسیار مهمی در برپایی این نمایشگاه است و مسئولان دغدغه جلوگیری از حضور متخلفان را داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف از غرفه‎داری در زمان برپایی نمایشگاه، از ادامه حضور و فعالیت آن در نمایشگاه جلوگیری شود.

استاندار بوشهر گفت: یکی از شروط حضور غرفه‎داران در نمایشگاه رعایت حجاب، عفاف و شئونات اسلامی است و به هیچ وجه در هیچ غرفه‎ای نباید غرفه‎دار بدحجاب حضور یابد و در رابطه با این مسئله کوتاه نمی‎آییم.

وی بیان کرد: بوشهر استانی ولایتمدار با ابعاد قوی مذهبی و اعتقادی است و ریشه در تاریخ ولایتمداری و دین‎مداری دارد و شأن نظام و مردم متدین این استان باید در این نمایشگاه رعایت شود.

جهانبخش افزود: نمایشگاه باید آبرومندانه برگزار و غرفه‎داران مقید به رعایت شئون اسلامی شوند ضمن اینکه حضور بازرسان واحد عفاف و حجاب در نمایشگاه در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول