اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

رهبری علی‌وار مقام معظم رهبری دشمن را بهت‌زده کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر گفت: رهبری پیامبرگونه و علی‌وار مقام معظم رهبری، دشمن را دچار ابهام، سکوت و بهت‌زدگی کرد.

رهبری علی‌وار مقام معظم رهبری دشمن را بهت‌زده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسن شنبدی در نشست کمیسیون امنیت کارگری استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد فضای آرام به لحاظ امنیتی و سیاسی به مدد و برکت خطبه‌های دشمن‌شکن رهبر معظم انقلاب اسلامی و خون شهدا و دست توانمند و با تدبیر مردم همیشه در صحنه استان، تمامی نقشه‌های دشمن را خنثی و بار دیگر روح نشاط را در جامعه دمید و صهیونیسم بین‌الملل و دشمن جهانی را ناامید کرد.

وی اضافه کرد: این از مواهب و نعمات نظام است که در تمامی عرصه‌ها و برهه‌های حساس نظام جمهوری اسلامی، ملت مسلمان ایران با حرکتی ماندگار شتاب‌زدگی دشمن را  خنثی کرده و نتیجه کار دشمن را معکوس می‌کنند.

شنبدی حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی عظیم 22 بهمن را حماسه‌ای دانست که انقلاب و نظام را بیمه کرد.

معاون استاندار بوشهر طرح تحریم از جانب دشمن را حرکتی در جهت ایجاد چالش و سرد شدن فضای انتخاباتی عنوان کرد و افزود: رهبری پیامبرگونه و علی‌وار مقام معظم رهبری، دشمن را دچار ابهام، سکوت و بهت‌زدگی کرد.

وی استان بوشهر را به لحاظ وجود شاخص‌های امنیتی و سیاسی استانی ویژه دانست و تصریح کرد: وجود پایانه‌های نفتی و تاسیسات نیروگاه اتمی، پارس جنوبی، منطقه ویژه اقتصادی و وجود مردمی فهیم، فکور و دارای بینش و بصیرت سیاسی در راستای تفکر ولایت‌مداری با پیشینه دینداری تاریخچه استان را پرشکوه و این استان را منحصربه‌فرد و متمایز از دیگر استان‌ها ساخته است.

شنبدی با توجه به حجم گسترده 70 هزار نفری کارگری استان، ساماندهی وضعیت پرداخت حقوق و بیمه آنان و ایجاد فضای سالم محیط‌‌های کارگری برای برگزاری انتخاباتی سالم را ضروری خواند و افزود: استفاده صحیح از اهرم‌های مدیریتی و رسیدگی به مشکلات کارگران، از ایجاد تنش جلوگیری و چالش‌ها را مدیریت می‌کند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول