اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

رویکرد سمن‌ها زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج از انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سیاسی ایران نام برد و گفت: نقش سازمان‌های مردم نهاد در انتخابات باید روشنگری و تلاش برای جلب مشارکت حداکثری مردم باشد.

رویکرد سمن‌ها زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اعضای سازمان‌های مردم نهاد شهرستان سنندج اظهار داشت: در بررسی توفیقات نظام اسلامی معمولاً دستاوردهای اقتصادی و عمرانی مورد بررسی قرار می‌گیرد و این در حالیست که دستاوردهای سیاسی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر و ارزشمند هستند.

وی از انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: مهم‌ترین اصل در برگزاری انتخابات که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد جلب مشارکت حداکثری بدون اعمال نظر و حمایت از فرد و کاندیدای خاص است.

به گفته وی، تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات وظیفه و رسالتی همگانی است و سازمان‌های مردم نهاد در این راستا نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارند.

فرماندار سنندج گفت:‌ سازمان‌های مردم نهاد اثرگذارترین نهادهای اجتماعی هستند و نقش مهمی در تسریع و تحقق برنامه‌های بلند مدت اجتماعی دولت دارند.

به گفته میرزایی‌اصل، به دلیل ارتباط نزدیک سازمان‌های مردم نهاد با مردم، نقش آنها در تحقق برنامه‌ریزی‌های اجتماعی دولت مهم و تاثیرگذار است.

وی استفاده از توان بالقوه سمن‌ها در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مهم دانست و تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات ضمن اعلام وفاداری آنان به آرمان‌های امام راحل(ع) و انقلاب موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

فرماندار سنندج تصریح کرد: نقش سازمان‌های مردم نهاد در انتخابات نقش روشنگری و مرجعیت برای جلب مشارکت حداکثری و فرهنگ‌سازی برای انتخاب نماینده اصلح توسط مردم است.

مدیران سازمان‌های مردم نهاد شهرستان سنندج نیز در این جلسه با اعلام اینکه انتخابات از جمله نمادها و کارکردهای جامعه مدنی است، آمادگی خود را برای مشارکت باشکوه در انتخابات بدون حمایت از کاندیدای خاص و صرفاً به منظور جذب مشارکت حداکثری مردم اعلام کردند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول