اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

48 درصد اعتبارات استان بوشهر مربوط به راه و مسکن است

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: 48 درصد اعتبارات تملک دارایی‌های استان بوشهر مربوط به دو بخش راه و مسکن است.

48 درصد اعتبارات استان بوشهر مربوط به راه و مسکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علیرضا صفایی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: اعتباراتی که به این دو بخش در استان بوشهر اختصاص یافته است حدود 103 میلیارد تومان است.

صفایی گفت: ادغام دو وزارتخانه مسکن و راه حرکتی بزرگ و انقلابی و در راستای رویکرد خدمت‌رسانی دولت انجام شد.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 180 کیلومتر راه شنی در استان بوشهر داشتیم اما امروز به لطف خدمات انقلاب و دولت نهم و ادغام 2 هزار و 200 کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر احداث شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: شبکه راه‌های روستایی بالای 50 خانوار استان بوشهر تکمیل شده و شبکه راه‌های روستایی بالای 20 خانوار نیز 95 درصد تکمیل شده است.

صفایی گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کمتر از 150 کیلومتر راه اصلی داشتیم اما اکنون در بوشهر 600 کیلومتر بزرگراه ساخته شده که 400 کیلومتر دیگر نیز به آن اضافه می‌شود.

وی با اشاره به وجود 400 کیلومتر راه اصلی و 900 کیلومتر راه فرعی در استان بوشهر اظهار داشت: قبل از انقلاب تنها یک تونل در استان بوشهر ساخته شده بود اما اکنون 12 تونل ساخته شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: همچنین در بخش مسکن 31 هزار واحد مسکونی در دست ساخت است.

صفایی افزود: امیدواریم تا پایان امسال یا ابتدای سال آینده 3 هزار واحد خود مالکین بالای 25 هزار و زیر 25 هزار نفر در استان بوشهر احداث شود.

در این آیین از علی مقاتلی مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی بوشهر قدردانی شد و علیرضا صفایی به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول