اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کرمان:

2 هزار و 800 واحد مسکن در کرمان آماده واگذاری است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: یک هزار و 842 واحد از خودمالکان و 952 واحد از بافت فرسوده در استان کرمان قابل افتتاح است.

2 هزار و 800 واحد مسکن در کرمان آماده واگذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدعلی سیدعلیخانی دوشنبه شب در شورای مسکن و حمل و نقل استان کرمان اظهار داشت: بهمن ماه سال جاری 5 هزار و 20 واحد مسکونی تحویل متقاضیان شده است.

وی بیان داشت: این واحدها به تفکیک شهرستانی شامل 708 واحد در رفسنجان، یک هزار و 53 واحد در سیرجان، 24 واحد در جیرفت، 209 واحد در کرمان و ‌232 واحد در بم است.

سیدعلیخانی افزود: 2 هزار و 549 واحد از این مجموع خودمالکی، 952 واحد بافت فرسوده و مابقی مسکن مهر است.

 وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن مهر در دهه فجر انقلاب اسلامی تحویل داده شده است، گفت: همچنین یک هزار و 842 واحد از خودمالکان و 952 واحد از بافت فرسوده قابل افتتاح است.

سیدعلیخانی تصریح کرد: در سطح استان کرمان 42 هزار واحد مسکن مهر خودمالکان و احیای بافت فرسوده در دست اقدام داشتیم که 29 هزار و 600 واحد به مرحله اسکلت و سقف رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: 23 هزار واحد نیز سفت‌کاری آنها در حال انجام است.

سیدعلیخانی گفت: همچنین از مجموع واحدها، 14 هزار عملیات نازک‌کاری آنها پایان و در اواخر سال گذشته 5 هزار واحد به بهره‌برداری رسید.

اسماعیل نجار استاندار کرمان در این نشست اظهار داشت: نگاه ما در مبحث مسکن مهر باید ملی، استانی و منطقه‌ای باشد.

وی بیان داشت: تمام دستگاه‌ها باید نهایت همیاری و همکاری را برای اتمام واحدهای مسکن داشته باشند و هیچ‌گونه کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

نجار افزود: حکم‌های صادره براساس قانون است و مدیران باید واقف باشند که مسائل مرتبط با مشکلات مردم را در اسرع وقت دنبال و رفع کنند.

به گزارش فارس در این نشست مسائل مرتبط با امکانات آب،‌ برق، گاز، تلفن واحدهای شهری مسکن مهر کرمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول