اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس خبر داد

ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری در بخش مسکن فارس

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس از ارائه بسته سرمایه‌گذاری به منظور ساخت واحدهای مسکونی خیرساز در 10 شهرستان این استان خبر داد.

ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری در بخش مسکن فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس، شمس ارجمندی با بیان این که نمایشگاه معرفی دستاوردهای 33 ساله انقلاب اسلامی با عنوان «ما توانسته‌ایم»، می‌تواند علاوه بر معرفی دستاوردهای گذشته، توانمندی‌های امروز را نیز معرفی کند اظهار داشت: با ارائه بسته پیشنهادی این انجمن، خیرین را برای مشارکت در بزرگترین پروژه معنوی فراخوان می‌کنیم تا در 10 شهر فارس شامل کازرون، لامرد، جهرم، مرودشت، گراش، لارستان، شیراز، صدرا، خنج و اوز به پروژه‌های خانه‌سازی برای جوانان و نیازمندان واقعی جامعه بپیوندند.

ارجمندی افزود: تاکنون بیش از 51 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ساخت واحد مسکونی خیرساز در استان فارس پیش‌بینی شده که از این مبلغ 21 میلیارد تومان جذب و در پروژه‌های مسکونی شهرهای مختلف هزینه شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون یک‌هزار و 300 واحد مسکونی خیرساز در شهرهای این استان در حال ساخت است که بخش عمده آن در نیمه دوم سال 1391 به بهره‌برداری نهایی می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین با پایان یافتن کار ساخت 290 واحد مسکونی در شهرهای شیراز، خرمبید و لارستان این تعداد واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان واقعی شد.

ارجمندی سرمایه‌گذاری در بخش مسکن را یکی از ماندگارترین صالحات و باقیات دانست که تا سال‌های سال می‌تواند تأثیرگذار و دارای ارزش اقتصادی فراوان برای گروه‌های هدف باشد.

این مسئول اضافه کرد: از این لحاظ این انجمن با آماده بودن بستر سرمایه‌گذاری معنوی در 10 شهرستان فارس، قادر است نیازهای خیرین مسکن‌ساز را با حمایت‌های دولتی اجابت کند.

به گفته وی این انجمن در نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» که در 29 بهمن ماه در شیراز گشایش می‌یابد حضوری فعال دارد.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول