اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق مسکن استان بوشهر:

530 هکتار اراضی نظامی بوشهر آزاد شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان بوشهر گفت: در طول پنج سال گذشته 530 هکتار اراضی نظامی استان بوشهر آزادسازی شد.

530 هکتار اراضی نظامی بوشهر آزاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی مقاتلی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: در طول پنج سال و هفت ماه خدمت در سمت مدیرکلی مسکن و شهرسازی استان بوشهر شاهد تعامل و هماهنگی بسیار خوبی بین مدیران حوزه مسکن و شهرسازی بودم و این تعامل جای تقدیر دارد.

وی افزود: در دولت نهم و دهم مسکن از محوری‌ترین مسائل کشور بود و همکاری خوبی با اداره کل ثبت اسناد در موضوع رفع معارضین داشتیم.

مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: در این مدت سالانه 40 تا 50 میلیارد تومان رای در پرونده‌های حقوقی به نفع دولت گرفتیم و با کمترین میزان پرونده‌های حقوقی نیز مواجه بودیم.

مقاتلی گفت: حوزه شهرسازی اداره کل مسکن و شهرسازی توان کار در پروژه‌های مسکن را نداشت اما از ابتدای کار برنامه‌ریزی کردیم که این معاونت را تقویت کنیم.

مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: در مدت مدیریت بر مسکن و شهرسازی بخش عمده‌ای از اراضی بوشهر که در اختیار نیروهای نظام بود را راهسازی کردیم.

وی با اشاره به اقدام ارزنده رهاسازی اراضی دولتی گفت: از 9 هزار هکتار اراضی بارگذاری بوشهر یک‌هزار و 700 هکتار شهری است که این میزان را به 2 هزار و 300 هکتار رساندیم.

مقاتلی گفت: با رهاسازی اراضی نظامی بیمارستان دویست تخت‌خوابی بوشهر، 3 هزار واحد مسکن مهر، واحدهای مسکونی نیروی دریایی و احداث دومین خروجی شهر بوشهر اجرا شد.

در این آیین از علی مقاتلی مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی بوشهر قدردانی شد و علیرضا صفایی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول