اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح فارس صورت گرفت

اجرای 15 برنامه فرهنگی برای گسترش اقامه نماز

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس از اجرای 15 برنامه فرهنگی و آموزشی در سال جاری در راستای ترویج و گسترش اقامه نماز در سطح این استان خبر داد.

اجرای 15 برنامه فرهنگی برای گسترش اقامه نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی ظهر امروز در نشست کمیته تبلیغ و ترویج ستاد اقامه نماز استان فارس با اشاره به نقش و اهمیت اقامه نماز در آموزه‌های دینی اظهار داشت: خداوند سبحان در قرآن کریم به طور مستقیم به انبیای الهی دستور به اقامه نماز داده و این امر نشانگر این است که اقامه‌کنندگان حقیقی انبیا و اولیای الهی هستند.

وی تلاش برای گسترش فرهنگ نورانی نماز در مجموعه دستگاه‌های دولتی را کاری مهم و حساس توصیف و خاطرنشان کرد: اقامه پرشکوه این فریضه الهی، سبب بارش برکت در زندگی است و نقش مهمی در اعتلای ارزش‌های والای اسلامی دارد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس از اجرای 15 برنامه فرهنگی و آموزشی در سال 1390 برای ترویج و گسترش اقامه نماز در سطح این استان خبر داد و اضافه کرد: این فعالیت‌ها در عین حال کمبود بودجه، با لطف خداوند و همکاری ارگان‌های فرهنگی، به ویژه صدا و سیما تحقق یافته و در بسیاری از این برنامه‌ها نیز، استان فارس در سطح کشور پیشگام است.

در ادامه این نشست که با حضور رابطان اقامه نماز شهرداری، صدا و سیما، اداره کل زندان‌ها و بنیاد شهید و امور ایثارگران در ستاد اقامه نماز ترتیب یافته بود، در مورد راه‌های ترویج فرهنگ نماز در سطح ادارات، به ویژه برپایی نماز جماعت در دستگاه‌های دولتی بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش فارس، تجلیل از فعالان اقامه نماز دستگاه‌های اداری، گنجاندن طرح‌های پژوهشی درباره نماز در برنامه‌های تحقیقاتی و تهیه و پخش انیمیشن با موضوع نماز از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول