اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط استاندار

کلنگ پروژه گازرسانی به الموت زمین می‌خورد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استانداری قزوین از آغاز پروژه گاز رسانی به الموت شرقی و غربی خبر داد.

کلنگ پروژه گازرسانی به الموت زمین می‌خورد

منوچهر حبیبی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار کرد: کلنگ پروژه گاز رسانی به الموت شرقی و غربی در استان قزوین، امروز توسط استاندار به زمین می‌خورد.

وی افزود: این پروژه یکی از بزرگ‌ترین و سخت‌ترین پروژه‌های گاز رسانی در سراسر کشور است و این سختی هم به علت صعب‌العبور بودن منطقه است.

معاون امور عمرانی استانداری قزوین در رابطه با این پروژه بیان کرد: پروژه گاز رسانی به الموت شرقی و غربی حدود 75 کیلومتر خط انتقال دارد و در دو بخش الموت شرقی و غربی گاز رسانی انجام می‌شود که روستاهای واقع در مسیر نیز از آن بهره‌مند می‌شوند.

حبیبی ادامه داد: هزینه انجام این پروژه، بالغ بر 60 میلیارد تومان است که 20 میلیارد تومان آن از طریق تسهیلات وامی تأمین شده و در اختیار شرکت گاز رسانی استان قزوین قرار گرفته است.

وی با اشاره به جمعیت 17 هزار خانواری الموت، تشریح کرد: در الموت، 17 هزار خانوار سکونت دارند که با انجام این پروژه از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

معاون امور عمرانی استانداری قزوین، خاطرنشان کرد: از مجموع 25 شهر که در استان وجود دارد، 22 شهر گاز رسانی شده است و عملیات گاز رسانی به سه شهر معلم‌کلایه، رازمیان و طارم در دستور کار قرار دارد که امروز کلنگ گازرسانی معلم‌کلایه و رازمیان نیز به زمین می‌خورد.

حبیبی، انجام پروژه‌های گاز رسانی به مناطق مختلف استان از جمله روستاها را مطلوب بر شمرد و تصریح کرد: 190 روستا در استان قزوین از نعمت گاز بهره می‌برند و 100 روستا نیز در برنامه‌ گاز رسانی قرار دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول