اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران استاندار گیلان:

گاز 90 درصد مشترک گیلان وصل شد

خبرگزاری فارس: معاون عمران استاندار گیلان گفت: گاز 90 درصد مشترک گیلان برقرار شده و بقیه نیز تا ظهر امروز وصل می‌شود.

گاز 90 درصد مشترک گیلان وصل شد

محمد اکبرزاده لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت تعمیر خط لوله گاز لاکان رشت اظهار داشت: با تلاش مضاعف کارکنان و متخصصان شرکت گاز، کار تعمیرات به اتمام رسیده و جریان گاز به مبادی ورودی استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 90 درصد مشترکان گیلان گاز دارند، ابراز داشت: 10 درصدی که وصل نشده به دلیل پراکندگی مناطق و اینکه به هنگام مراجعه ماموران شرکت گاز به درب منازل، در خانه نبودند، صورت گرفته است.

این مسئول از مشترکانی که در منزل نبودند و گاز آنها همچنان قطع است، خواست تا با تلفن امداد گاز تماس بگیرند و هر چه سریع‌تر گاز آنها وصل شود.

وی درباره برقراری گاز به شهر بندر انزلی، خاطر نشان کرد: انزلی در آخرین خط برقراری گاز قرار دارد و با توجه به 49 هزار مشترک گاز در این شهر، تا ساعت 2 بعد از ظهر امروز گاز تمام مشترکان بندر انزلی وصل می‌شود.

اکبرزاده با تاکید بر تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی گیلان در نوبت شیفت صبح و عصر امروز، یادآور شد: امروز مدیران و کارمندان یک ساعت دیرتر به سر کار آمدند و یک ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز تمام صنایع استان فعال است، خاطر نشان کرد: صنایع در حال حاضر با استفاده از سوخت دوم فعالیت می‌کنند و از ظهر امروز می‌توانند از سوخت اصلی گاز استفاده کنند.

انتهای پیام/خ۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول