اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 369 درصدی گازرسانی به روستاهای چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از رشد 369 درصدی گازرسانی به روستاهای این استان خبر داد.

رشد 369 درصدی گازرسانی به روستاهای چهارمحال و بختیاری

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال‌ جاری کار گازرسانی به 67 روستای این استان تکمیل و افزون بر 6 هزار و 850 خانوار ساکن در این روستاها به جمع مشترکان گاز پیوسته‌اند.

وی افزود: به‌منظور گازرسانی به این روستاها 47 هزار و 332 متر خط تغذیه و 239 هزار و 481 متر شبکه و 4 هزار و 585 انشعاب با صرف اعتباری افزون بر 87 هزار و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

هیبتیان از رشد 369 درصدی گازرسانی به روستاهای این استان خبر داد و گفت: تا پایان خردادماه سال 84 تنها 72 روستا در این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بودند که این تعداد تا پایان دولت نهم به 241 روستا و تا پایان دی‌ماه سال ‌جاری به 338 روستا افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری تقویت زیرساخت‌های شبکه گازرسانی را از اولویت‌های مهم این شرکت برشمرد و گفت: به ‌منظور تقویت شبکه گازرسانی این استان و تأمین مطمئن گاز در سال‌های 84 تا پایان دی‌ماه 90 گام‌های مهمی در راستای احداث خطوط انتقال به‌عمل آمده است.

وی اضافه کرد: تکمیل و بهره‌برداری از خط انتقال 20 اینچ تقویتی شهرکرد ـ فارسان به ‌طول 70 کیلومتر با اعتباری افزون بر 155 میلیارد ریال، تکمیل و بهره‌برداری از خط انتقال سودجان ـ چلگرد به‌ طول 70 کیلومتر با اعتباری افزون بر 75 میلیارد ریال از جمله این اقدامات به‌شمار می‎رود.

هیبتیان تکمیل و بهره‌برداری خط انتقال 10 اینچ اردل ـ پشتکوه را از دیگر این اقدامات برشمرد و گفت: این خط انتقال به‌منظور گازرسانی به روستاهای شهرستان اردل و منطقه پشتکوه اردل به طول 23 کیلومتر و اعتبار 75 میلیارد ریال اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اجرای خط انتقال 20 سفیددشت ـ فولاد چهارمحال ـ شهرکرد به‌ طول 35 کیلومتر و اعتبار 125 میلیارد ریال، اجرای خط تقویتی 10 اردل به طول 28 کیلومتر و اعتبار 56 میلیارد ریال و همچنین طراحی خط تقویتی لردگان و خط انتقال پتروشیمی لردگان و خط انتقال تقویتی بروجن از جمله اقدامات اساسی انجام شده یا در دست تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با اقدامات صورت گرفته شبکه گاز این استان از پایداری بسیار خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول