اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد:

43 روستای کهگیلویه و بویراحمد گازدار شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال تعداد 43 روستای این استان گازدار شدند.

43 روستای کهگیلویه و بویراحمد گازدار شدند

هوشنگ صیدالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از طرح گازرسانی به 11 روستا در شهرستان بویراحمد بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها روستاهای محمود‌آباد علیا، بتاری، ساران، گردوه، لیرو، سرتنگ ساران، کالوس علیا، کالوس سفلی، کالوس مرکزی، کالوس وسطی و سردشت کالوس از توابع شهرستان بویراحمد به شبکه گاز طبیعی متصل شدند و مردم این روستاها از این موهبت الهی استفاده خواهند کرد.

وی افزود: طی روزهای گذشته نیز طرح‌های گازرسانی به 15 روستا در شهرستان دنا، 4 روستا در گچساران و 13 روستا نیز در کهگیلویه به بهره‌برداری رسیده و با این حساب در دهه فجر امسال 43 روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد گازدار شدند.

صیدالی تصریح کرد: به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی و دولت عدالت‌محور آمار تعداد روستاهای گازدار این استان به 315 روستا رسیده است.

این مسئول یادآور شد: طرح‌های گازرسانی به 11 روستای شهرستان بویراحمد با اجرای  حدود 20 کیلومتر شبکه گازرسانی در قالب سه پروژه با اعتبار چهار میلیارد  و 800  میلیون ریال عملیاتی شده‌اند و جمعیتی افزون بر سه هزار نفر را پوشش خواهند داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش شهری در استان بیش از 98درصد از جمعیت تحت پوشش گازرسانی قرار گرفته‌اند و در بخش روستایی نیز بیش از 74 درصد از روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند تحت پوشش می‌باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول