اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان:

شکوه راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار زنجان گفت: شکوه و بزرگی راهپیمایی 22 بهمن امسال توطئه‌های دشمنان را خنثی و آنان را نا امید کرد.

شکوه راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذکر الله کاظمی در شورای آموزش و پرورش زنجان اظهار داشت: باید اولویت‌های جامعه مورد توجه مسئولان قرار گرفته و هر فرد به عنوان یک مسئول به وظیفه خود در قبال مردم و جامعه عمل کند.

وی با بیان اینکه احساس مسئولیت در امور موجب انجام سریع‌تر و بهتر کارها می‌شود، افزود: همه مسئولان باید با همکاری به حل مشکلات موجود بپردازند.

معاون فرماندار زنجان در ادامه با اشاره به نقش معلمان در جامعه اضافه کرد: هر افتخاری که در جامعه به دست می‌آید، محور آن معلم است، چرا که معلم نقش مهمی در تربیت دانش‌آموزان دارد.

وی با اشاره به تدوین سند تحول آموزش و پرورش یادآور شد: تدوین سند تحول آموزش و پرورش موجب شکوفایی و پیشرفت آموزش و پرورش می‌شود.

کاظمی خاطر نشان کرد: بسیاری از دشمنان قبل از راهپیمایی 22 بهمن معتقد بودند که مردم در راهپیمایی حضور پیدا نمی‌کنند، ولی حضور با شکوه مردم در راهپیمایی برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور افزوده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر برگزاری مناسب و با شکوه انتخابات در زنجان ادامه داد: مسئولان ذیربط در این زمینه باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه امسال 24 فرآیند انتخاباتی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، ادامه داد: در روستاها نیز شعبه‌های اخذ رای در مدارس ابتدایی برپا می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسه مسئول هنرستان کشاورزی زنجان با اشاره به برخی از مشکلات این هنرستان افزود: در حال حاضر به علت نبود حصار کشی مناسب ورود حیوانات به داخل محوطه این مرکز ممکن شده است.

شرفی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد زیادی دانش‌آموز در رشته‌های مختلف این هنرستان به تحصیل اشتغال دارند، افزود: باید اقدامات لازم در زمینه تامین امنیت این هنرستان انجام شود.

وی با بیان اینکه در برخی مقاطع زمانی عده‌ای اراذل و اوباش در اطراف هنرستان جمع شده و به شرارت می‌پردازند، ادامه داد: این امر تاثیر منفی در درس خواندن دانش‌آموزان دارد.

لازم به ذکر است، در انتهای این جلسه سه مصوبه به تایید اعضای حاضر در جلسه رسید.

تحویل زمین مربوط به آموزش و پرورش به مسئولان این اداره کل در مناطق 25 گانه زنجان، آغاز به ساخت مدرسه توسط تعاونی‌های مسکن بر طبق ماده 18 در شهرک‌های استان و ساخت دو مدرسه توسط مسکن مهر در دو ناحیه آموزش و پرورش زنجان سه مصوبه این جلسه بودند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول