اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان:

بخش دیالیز و ام‌آرآی بیمارستان کنگان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان از افتتاح بخش دیالیز و ام‌آرآی بیمارستان کنگان خبر داد.

بخش دیالیز و ام‌آرآی بیمارستان کنگان افتتاح شد

زینب حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان اظهار داشت: مباحث بخش بهداشت و درمان در جوامع انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است و در سال‌های اخیر شاهد توجه خاص دولت در زمینه بهبود و توسعه فضاها و اماکن بهداشتی در سطح کشور بوده‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: یکی از مسائل مهمی که در ارتباط با مراکز بهداشتی همواره مورد تاکید و توجه بوده مسئله تجهیز امکانات مراکز بهداشتی و درمانی است که در سال‌های اخیر در این زمینه پیشرفت‌های مهم و چشمگیری را شاهد بوده‌ایم.

حسینی ابراز داشت: مسئله بهداشت یکی از مسائل و مباحث مهمی است که در آموزه‌های دین مبین اسلام تاکیدات فراوانی بر آن شده و ما مسلمانان را به رعایت تمامی جوانب آن توصیه کرده است.

وی اضافه کرد: مبلغ 50 میلیارد ریال از اعتبارات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به بخش بهداشت و درمان اختصاص یافته و این مهم حکایت از توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام اسلامی به مسئله بهداشت که از مسائل مهم زندگی در جوامع انسانی است، می‌باشد.

این مسئول از افتتاح بخش دیالیز و ام.آر.آی بیمارستان کنگان خبر داد و اذعان داشت: یکی از موارد مهمی که در روزهای گذشته شاهد آن بوده‌ایم افتتاح بخش دیالیز و ام‌.آر.آی بیمارستان امام خمینی (ره)‌ شهرستان کنگان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان عنوان کرد: با افتتاح این مراکز مهم در شهرستان کنگان بخش اعظم و مهمی از نیازهای بهداشتی مردم منطقه به سهولت مرتفع می‌شود.

حسینی بیان داشت: از مسائل مهمی که در زمینه توسعه زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان کنگان می‌شود به آن اشاره کرد، افتتاح کلینیک تخصصی امام رضا (ع) در این شهرستان است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول