اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد خطاب به مدیران:

برگشت اعتبارات توسط مدیران به هیچ وجه پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد از مدیران این شهرستان خواست تا برای جلوگیری از برگشت اعتبارات نهایت تلاش خود را انجام داده و در ادامه گفت: برگشت اعتبارات توسط مدیران به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

برگشت اعتبارات توسط مدیران به هیچ وجه پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصوبات کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان و نحوه توزیع و تخصیص اعتبارات عمرانی از دستگاه‌های اجرایی خواست برای جلوگیری از برگشت اعتبارات، نسبت به اصلاح و جابه جایی اعتبار پروژه‌های عمرانی که به دلیل معارضات اجتماعی و یا نداشتن توجیه اقتصادی و فنی و سایر موانع تاکنون اجرایی نشده‌اند، اقدام کنند.

‌نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد ابراز داشت: برنامه پنجم توسعه بر سه قسم هدف‌گذاری، عملیات و پیش‌بینی منابع می‌باشد.‌

الفونه تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به اصلاح و یا جا به جایی اعتبارات پروژه‌هایی که دارای موانع اجرایی بوده با موافقت فرمانداری جهت جمع‌بندی نهایی حداکثر تا تاریخ 27 اسفند جاری اقدام کنند.

وی گفت: پروژه‌های آب‌رسانی به سد شاه قاسم مربوط به شرکت آب منطقه‌ای، شهرک صنعتی دلی‌بجک و سقاوه مربوط  به شرکت شهرک‌های صنعتی و پروژه آب‌رسانی به دلی بجک مربوط به آّب و فاضلاب روستایی که دارای معارضات اجتماعی بوده در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.

در ادامه معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار بویراحمد نیز با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن برنامه‌ریزی‌ها و مصوبات انجام شده، از دستگاه‌های اجرایی خواست از همان ابتدا نسبت به پیش‌بینی اعتبار جهت پروژه‌هایی که معارض اجتماعی ندارند اقدام کنند.

هجیر جلال‌فرد همچنین بر نظارت جدی‌تر و پیگیرانه کارشناسان بر پروژه‌های این شهرستان تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارسال گزارش پیشرفت فیزیکی ماهانه پروژه‌ها اقدام کنند.

در این نشست مدیران اداره منابع آب، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، بنیاد شهید، شرکت گاز، آب و فاضلاب شهری و همچنین نمایندگان امور عشایر، صدا و سیمای مرکز استان، راه و ترابری شهرستان، آب و فاضلاب روستایی، صنعت و معدن، شرکت شهرک‌های صنعتی، گردشگری و همچنین شهرداران مارگون، چیتاب و یاسوج گزارشی از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد را ارائه کردند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول