اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

اعتبارات خوبی برای روستاها در نظر گرفته شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به اعتبارات خوبی که برای روستاها در نظر گرفته شده باید شوراها و دهیاران مطالبات مردم روستاها را ارائه دهند تا طرح‏های روستایی اجرایی شود.

اعتبارات خوبی برای روستاها در نظر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران سعید افشارنادری عصر چهارشنبه در همایش شوراها و دهیاران شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: مسئولان محلی روستاها خود را یکی از مهره‏های نظام برای تحقق آرمان‏های امام و انقلاب می‏دانند.

وی ادامه داد: شوراها و دهیاران روستاها از جمله مدیرانی هستند که با توجه به امکانات کم و درخواست‏ها و توقعات زیاد مردمی در روستاها مسئولیت خود را به خوبی و به موقع انجام می‏دهند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: شوراها و دهیاران روستاها با وجود اعتبارات و اختیارات محدودی که برای آنها در نظر گرفته شده است از مسیر تعهد خود خارج نمی‏شوند و با تمام مشکلات و کمبودهای خود دست و پنجه نرم می‏کنند.

وی تاکید کرد: شوراها و دهیاران ضعف‏های خود را بروز نمی‏دهند تا مبادا دشمنان بخواهند سوءاستفاده کنند.

افشارنادری اظهار کرد: بعد از انقلاب تحولات ویژه‏ای در زمینه‏های عمرانی، راه‏ها، ارتباطات و سایر خدمات در روستاها به وجود آمد.

وی با بیان اینکه جوانان نقطه عطف کشور هستند، تاکید کرد: همچنین با بیداری اسلامی و علمی جوانان در روستاها راه پیشرفت و تعالی آنها به سوی شهرها و حتی کشورهای دیگر سوق داده شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: روستاها مهد پرورش دانشمندان، مسئولان و شهیدان کارآمد امروز است.

افشارنادری گفت: قبل از انقلاب روستاها به عنوان عضو کلیشه‏ای از مجموعه کشور دیده می‏شد و کمبود امکانات و شرایط بحرانی در روستاها حاکم بود.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی، گسترش تحول بنیادی، علمی و اقتصادی خاص را نه تنها برای کشور و شهرها بلکه برای روستاها و بخش‎‏ها فراهم کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه امروز روستاها و شهرها از ضریب امنیتی بالایی برخوردار هستند، گفت: همه ما باید این امنیت نظام و انقلاب را به عنوان برکتی از دستاوردهای انقلاب در جای جای این مرز و بوم قدر بدانیم و آن را حفظ کنیم.

افشارنادری بیان کرد: پیشرفت روستاها و برطرف شدن نیازها و کمبودهای روستاها فقط با درخواست و مطالبات مردم و مسئولان محلی محقق می‏شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اعتبارات خوبی که برای روستاها در نظر گرفته شده است باید شوراها و دهیاران، خود را با بخشداری هماهنگ کنند و گزارشات و مطالبات مردم خود را ارائه دهند تا از محل این اعتبارات طرح‏های روستایی از جمله طرح‎‏های هادی، برق‏رسانی، گازرسانی، آبرسانی و ... اجرایی و مشکلات برطرف شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد: مشکلات روستاها از مجاری دولتی و قانونی برطرف می‏شود.

همایش شوراها و دهیاران به همراه کلاس‏ آموزشی امداد و نجات در سالن اجتماعات بخشداری مرکزی فیروزکوه برگزار شد.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول