اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد خبر داد

عنبرآباد آماده برگزاری انتخابات رایانه‌ای/ استفاده از لپ‌تاپ در مناطق دورافتاده

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: برای برگزاری انتخابات به صورت رایانه‌ای آمادگی کامل وجود دارد و در بعضی از مناطق دورافتاده این شهرستان به دلیل نبود امکانات از لپ‌تاپ استفاده می‌شود.

عنبرآباد آماده برگزاری انتخابات رایانه‌ای/ استفاده از لپ‌تاپ در مناطق دورافتاده

ولی‌محمد مشایخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: تاکنون با حضور کارشناسان خبره سه دوره آموزشی ویژه کاربران انتخابات این شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تمام آموزش‌های لازم به کاربران انتخابات داده شده است، افزود: بیش از 20 ساعت آموزش در موارد متعدد به این افراد ارائه شده است.

مشایخی تصریح کرد: تمام تجهیزات و امکانات مربوط به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان عنبرآباد فراهم شده و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات به صورت رایانه‌ای وجود دارد.

وی ابراز داشت: تمام تلاش مجموعه ستاد انتخابات شهرستان عنبرآباد این است که بتواند با استفاده از امکانات موجود بهترین خدمات را در اجرای هر چه بهتر انتخابات ارائه دهد.

رئیس حوزه فرعی انتخابات شهرستان عنبرآباد بیان داشت: در بعضی از مناطق دورافتاده این شهرستان به دلیل نبود امکانات از لپ‌تاپ استفاده می‌شود.

مشایخی عنوان کرد: همه اعضای این ستاد از جمله مجریان، ناظران و ... آمادگی کامل دارند تا با استفاده از همه تمهیدات و امکانات، انتخاباتی سالم و قانونمند برگزار کنند.

فرماندار عنبرآباد گفت: امیدواریم با حضور حداکثری مردم بتوانیم، انتخاباتی پرشور و نشاط برگزار کنیم و بار دیگر دشمنان این نظام و انقلاب را ناامید و روح امام راحل و شهدا را شاد کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول