اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات و فناوری استانداری زنجان:

10 درصد انتخابات استان زنجان رایانه‌ای برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل اطلاعات و فناوری استانداری زنجان گفت: 10 درصد انتخابات استان زنجان رایانه‌ای برگزار می‌شود.

10 درصد انتخابات استان زنجان رایانه‌ای برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجتبی شهامی بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از اقدامات در ادارات مختلف به صورت الکترونیکی و رایانه‌ای صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: انجام کارها به صورت الکترونیکی موجب خطای کمتر و همچنین انجام سریع کارها در بخش‌های مختلف می‌شود.

مدیرکل اطلاعات و فناوری استانداری زنجان اذعان کرد: 25 فرآیند به منظور انجام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره 24 فرآیند انتخاباتی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، ادامه داد: این موضوع برابر با 95 درصد از کل فرآیندهای انتخاباتی است.

شهامی اذعان کرد: از همان آغاز نا‌م‌نویسی داوطلبان برای شرکت در انتخابات انجام فعالیت‌ها به صورت الکترونیکی آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اطلاعات همه داوطلبانی که اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند، به صورت الکترونیکی و رایانه‌‌ای در سامانه مربوط ثبت شده است.

مدیرکل اطلاعات و فناوری استانداری زنجان با بیان اینکه روز رای‌گیری مهم‌ترین زمان برای انجام فرآیندهای انتخاباتی است، افزود: به منظور انجام فرآیندهای انتخاباتی به صورت الکترونیکی باید یک دستگاه رایانه در هر شعبه اخذ رای وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: بیش از 670 شعبه اخذ رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان دایر می‌شود.

شهامی با اشاره به لزوم برقراری ارتباط الکترونیکی با وزارت کشور در همه شعبات اخذ رای یادآور شد: این کار با آغاز فرآیند رای‌گیری در شعبات صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شماره ملی همه افرادی که اقدام به رای دادن می‌کنند، به وزارت کشور ارسال می‌شود و اگر فردی قبل از این در شعبه دیگر اقدام به رای دادن کرده باشد، موضوع مشخص می‌شود.

مدیرکل اطلاعات و فناوری استانداری زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید امکانات مورد نیاز در زمینه برگزاری انتخابات در استان زنجان فراهم شود، افزود: وجود یک دستگاه رایانه برای هر شعبه اخذ رای ضروری است.

وی اذعان کرد: تهیه لوازم مورد نیاز برای رای گیری در شعبات مختلف قبل از اجرای فرآیند انتخابات کمک شایانی به برگزاری با نظم‌تر انتخابات می‌کند.

شهامی همچنین با اشاره به همکاری مخابرات استان زنجان در زمان اجرای انتخابات یادآور شد: ایجاد ارتباط بین شعبه‌ها با استفاده از اپراتور همراه اول صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول