اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان:

امسال 24 فرآیند انتخابات به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار زنجان گفت: امسال 24 فرآیند انتخابات به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود.

امسال 24 فرآیند انتخابات به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود
ذکرالله کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با تلاش صورت گرفته از سوی مسئولان اجرایی انتخابات امسال از مجموع فرآیندهای انتخاباتی 24 فرآیند به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
وی افزود: انجام فرآیندهای انتخاباتی به صورت رایانه‌ای موجب کاهش خطاها در زمان انجام این اعمال می‌شود.
معاون فرماندار زنجان با اشاره به اینکه تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات به آنها اعلام شده است، افزود: پس از اعلام اسامی به داوطلبان آنها سه روز فرصت داشتند تا اعتراضات خود را به هیئت‌های نظارت در شهرستان‌ها تحویل دهند.
وی با بیان اینکه زمان اعتراض داوطلبان به رای اعلام شده از 20 تا 24 دی ماه بوده است، ادامه داد: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در مرحله دوم نیز داوطلبان فرصت دارند، اعتراضات خود را مبنی بر رد صلاحیت به شورای نگهبان تحویل دهند.
کاظمی اذعان داشت: اسامی نهایی داوطلبان تایید صلاحیت شده تا روز دوم اسفند ماه اعلام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های مسئولان و هیئت‌های اجرایی انتخابات در شهرستان‌های مختلف نظارت بر نحوه تبلیغات و رقابت داوطلبان است، ادامه داد: در همین راستا پس از اعلام اسامی داوطلبان در مرحله نهایی توسط شورای نگهبان جلساتی کاربردی به منظور نحوه آشنایی آنها با شیوه تبلیغات قانونی با داوطلبان برگزار می‌شود.
معاون فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه انتخابات سال جاری در اواخر سال و در ایام نزدیک به تعطیلات عید نوروز برگزار می‌شود، اضافه کرد: کاندیداها باید در انجام تبلیغات ضمن رعایت مفاد قانونی به نظافت شهری نیز توجه داشته باشند.
وی اذعان داشت: در رابطه رعایت نظافت شهری توسط کاندیداها یک جلسه هم با شهرداران و مسئولان تبلیغات کاندیداها در فرمانداری برگزار می‌شود.
کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تمهیدات لازم به منظور برگزاری و اجرای فرآیندهای انتخاباتی در شهرستان زنجان صورت گرفته است، ادامه داد: در حوزه انتخابیه زنجان و طارم 286 صندوق به منظور جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: برای انتخابات سال جاری 3 هزار و 500 نفر شامل عوامل اجرایی و ستادی در مراکز تعیین شده فعالیت دارند.
معاون فرماندار شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها در زمان تبلیغات یادآور شد: با رعایت این موارد می توان به برگزاری یک انتخابات پر شور و با نشاط پرداخت.
وی با اشاره به نقش تاثیر گذار رسانه‌ها و مطبوعات در اجرای هر چه بهتر انتخابات اضافه کرد: افراد تاثیر گذار نیز با ترغیب و تشویق مردم می­توانند در برگزاری پرشور انتخابات نقش تاثیرگذاری داشته باشند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول