اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کرمان:

23 شهرستان کرمان آماده برگزاری انتخابات رایانه‌ای است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: 10 درصد از انتخابات به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود و در این راستا هر 23 شهرستان استان کرمان با تجهیز امکانات آماده برگزاری انتخابات رایانه‌ای هستند.

23 شهرستان کرمان آماده برگزاری انتخابات رایانه‌ای است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد انتخابات استان از ابتدای سال جاری کار خود را آغاز کرده و برنامه زمان‌بندی شده‌ای را به مرحله اجرا گذاشته است.

وی افزود: استان کرمان دارای 9 حوزه انتخابیه اصلی شامل حوزه کرمان و راور، سیرجان و بردسیر، رفسنجان و انار، کوهبنان و زرند، بم و ریگان، فهرج و نرماشیر، جیرفت و عنبرآباد، کهنوج و فاریاب، قلعه‌گنج و رودبار و منوجان است.

کمالی تصریح کرد: بازدید از حوزه‌های انتخابی از کارهای ستاد انتخابات است و استاندار هر چند وقت یک‌بار از ستادهای حوزه اصلی و گاهی نیز حوزه‌های فرعی بازدید می‌کند.

وی عنوان کرد: با تأیید شورای نگهبان و وزارت کشور، 10 درصد از انتخابات به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود و در این راستا هر 23 شهرستان استان کرمان نیز با تجهیز امکانات آماده برگزاری انتخابات رایانه‌ای هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با تأکید بر بر سه محور قانون‌مندی، ادای امانت و حضور گسترده مردم افزود: مسئولان حوزه‌ها و عمده مجریان انتخابات که مجموعاً 30 هزار نفر در استان هستند، باید پایبندی به قانون را ملاک کار خود قرار دهند.

وی گفت: رأی ملت امانت است و ما موظف هستیم، حفاظت از این امانت را به مرحله اجرا درآوریم و در نگهداری آرای مردم تلاش کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان خاطرنشان کرد: ستادهای برگزاری انتخابات، داوطلبان و طرفداران آنها باید به گونه‌ای عمل کنند که نمایانگر روش ما که بر اساس صراط الهی است باشد.

کمالی تصریح کرد: باید همه در چارچوب قانون حرکت کنند و وقتی مردم ببینند، داوطلبان به قانون عمل می‌کنند، بیشتر ترغیب می‌شوند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول