اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

نمایندگان شعب اخذ رأی حق جانبداری از کاندیدای خاص را ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: نمایندگان فرمانداران مستقر در شعب اخذ رای حق هیچ گونه جانبداری از نماینده خاص را ندارند در غیر این صورت با توبیخ اداری مواجه خواهند.

نمایندگان شعب اخذ رأی حق جانبداری از کاندیدای خاص را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی پیش از ظهر امروز در جمع نمایندگان فرمانداری خلخال در شعب اخذ رای اظهار داشت: مقدمات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و با حضور گسترده مردم فراهم شده و این فرمانداری سلامت انتخابات را تضمین می‌کند.

این مسئول افزود: این دوره از انتخابات به لحاظ برگزاری آن پس از فتنه سال 88 به عنوان اولین انتخابات از حساسیت بالایی نسبت به انتخابات گذشته برخوردار است.

وی ادامه داد: دشمن با توجه به تجربه به دست آمده در سال 88 این انتخابات را فرصتی مناسب برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران فرض کرده و در تلاش برای کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه و سیاه‌نمایی برای ایجاد خدشه در سلامت انتخابات است.

فرماندار خلخال تصریح کرد: با تمام توان سلامت انتخابات را تضمین و تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد.

عبداللهی با تاکید بر اینکه نمایندگان فرمانداری باید قبل از برگزاری انتخابات همه موارد مورد نیاز را ارزیابی کنند، افزود: این نمایندگان حق جانبداری از نامزدها را در هیچ شرایطی ندارند و در صورت مشاهده موارد تخلف به شدت با این افراد برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که با حضور اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت خلخال برگزار شد.

رئیس هیئت نظارت خلخال نیز با تقدیر از فرماندار خلخال برای ایجاد هماهنگی لازم مابین هیئت‌های اجرایی و نظارتی شهرستان خلخال ابراز داشت: اتفاق نظر هیئت‌های نظارت و اجرایی امسال خلخال بی‌سابقه بوده و هماهنگی موجود مابین دو هیئت در این دوره در هیچ دوره‌ای از انتخابات دوره‌های گذشته سابقه ندارد.

اسدی با دعوت از مردم برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای در 12 اسفند ماه بیان داشت: امانتداری مجریان و ناظران و پرهیز از جانبداری از نامزدها از طرف برگزار‌کنندگان انتخابات موجب آرامش خاطر مردم و افزایش میزان حضور مردم در این دوره از انتخابات خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول