اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اجازه ندهیم نشاط انتخاباتی مردم با برخی القائات آسیب ببیند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تنها حربه دشمن برای تخطئه انتخابات کوبیدن بر طبل تقلب است، گفت: اجازه ندهیم نشاط انتخاباتی مردم با برخی القائات آسیب ببیند.

اجازه ندهیم نشاط انتخاباتی مردم با برخی القائات آسیب ببیند

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با ابراز خوشحالی از روند کنونی پروسه انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تنور انتخابات در این استان گرم شده و مردم با شور و نشاط زیادی خود را آماده برگزاری انتخابات کرده‌اند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در نقاط مختلفی از کشور که توفیق خدمت‌گزاری داشته‌ام شور و شوقی برای حضور در انتخابات به مانند این مردم ندیده‌ام، تصریح کرد: مسئولان باید قدردان چنین مردمی باشند چراکه این شور و نشاط کوبنده‌ترین مشت بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سفرهای خود به مناطق مختلف این استان به خصوص مناطق دوردست از در صحنه بودن آنها درس‌های فراوانی گرفته‌ام، بیان داشت: بصیرت را نباید تنها در شهرهای بزرگ و پایتخت جست‌وجو کرد بلکه باید به زیلایی و لوداب و دیشموک و قلعه‌رئیسی رفت و از بصیرت مردم این مناطق درس گرفت.

نیکزاد گفت: مردم برخی مناطق این استان که امکانات کمتری به آنها تخصیص یافته بیشتر از بسیاری مناطق توسعه‌یافته کشور قدردان نظام و انقلاب هستند که این موضوع وظیفه ما را در قبال آنها سنگین‌تر می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در هر حیطه‌ای از جمله انتخابات باید به افکار و عقاید و نظرات مردم احترام گذاشت و از همین رو صیانت از آراء آن‌ها وظیفه همه مسئولان و مجریان انتخابات است که ما در این استان با قوت و قدرت پیگیر آن هستیم.

وی از همه کسانی که دست‌اندرکار امور انتخابات بوده از جمله مسئولان و همچنین کاندیداها نیز درخواست کرد تا به گونه‌ای سخن گفته و رفتار کنند که دشمن نتواند از کلام آنها سوءاستفاده کند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم این شور و نشاط زایدالوصف انتخاباتی در استان ما با برخی القائات نادرست آسیب ببیند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول