اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی کاشان:

64 درصد پرونده‌های قضایی کاشان با صلح مختومه شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان گفت: در آخرین آمارگیری سال جاری 64 درصد از پرونده‌های قضایی این شهرستان توسط دفاتر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های کاشان با صلح مختومه شده است.

64 درصد پرونده‌های قضایی کاشان با صلح مختومه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، منوچهر صفایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت بیش از 450 پرونده با موضوعات مشکلات خانوادگی، روا‌ن‌شناختی، اجتماعی، حقوقی، نزاع و درگیری و مشکلات فردی و انتظامی به این واحدها ارجاع شده که از این تعداد 64 درصد منجر به صلح و سازش شده است.

وی کاهش پرونده‌های قضایی، حذف مأموریت‌های غیر ضروری و توانمند شدن خانواده‌ها را از جمله تأثیرات مثبت واحدهای مشاوره پلیس اعلام کرد و گفت: در 9 ماهه سال جاری بیش از 60 جلسه مشاوره فعال در سطح مدارس و محلات و همچنین پنج کارگاه و نشست برون‌ سازمانی توسط دفاتر مشاوره و مددکاری برگزار شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان در ادامه با اشاره به اهمیت مشاوره و تأکید قرآن بر نقش مشاوره در جامعه عنوان کرد: مشاوره و نیاز به مشاوران متخصص و کارآزموده یکی از نیازهای اساسی جوامع امروزی است.

صفایی در ادامه از شناسایی و دستگیری باند قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان کاشان خبر داد و افزود: با تلاش و هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که قصد داشتند بیش از یک کیلو و 700 گرم تریاک را به صورت انباری به مقصد برسانند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی کاشان افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان طی کنترل خودروهای ورودی به شهرستان به دو نفر از مسافران اتوبوس به مقصد تهران به نام‌های ''م – ب'' 20 ساله و ''روح‌‌الله - ص'' 22 ساله مشکوک شده و پس از بررسی‌های به عمل آمده متوجه شدند متهمان به صورت انباری مواد مخدر را حمل می‌کنند که در این حالت بلافاصله آنان دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان منتقل شدند.

وی اذعان داشت: در کنترل و مراقبت از متهمان مقدار یک کیلو و 736 گرم تریاک کشف و ضبط شد و متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. 

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول