اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری سمنان خبر داد

کاهش پرونده‏های موجود در مراجع قضایی سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس‌کل دادگستری استان سمنان از کاهش پرونده‏های موجود در مراجع قضایی این استان خبر داد.

کاهش پرونده‏های موجود در مراجع قضایی سمنان
احمد سیاوش‏پور در حاشیه نشستی با مدیران استان سمنان در دامغان که با حضور وزیر دادگستری انجام شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: برنامه عملیاتی و اجرایی دادگستری کل استان سمنان که با کارهای کارشناسی متعدد تدوین شده بود، در سال جاری به مرحله اجرا درآمد و یکی از نقاط قوت مدیریت در دستگاه قضایی این استان بود.
رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: در سایه اجرای این برنامه، اهداف مشخصی به مرحله اجرا درآمد و به توفیقات مطلوبی در حوزه قضایی استان دست یافتیم.
سیاوش‏پور اضافه کرد: بهبود کارایی و اثربخشی نظام عدالت در جامعه اسلامی، افزایش مشارکت مردمی و وارد میدان کردن نهادهای مدنی در توسعه عدالت از مهم‏ترین اموری بود که در این برنامه به مرحله عمل رسید.
وی یادآور شد: همچنین پیشگیری از وقوع جرم و توسعه منابع اداری و انسانی از اهداف کلی دیده شده در این برنامه بود.
رئیسکل دادگستری استان سمنان همچنین از کاهش موجودی پرونده‏های مراجع قضایی در این استان خبر داد و این مهم را نیز یکی از موفقیت‏های به دست آمده در راستای اجرای برنامه مدون دادگستری استان سمنان دانست.
سیاوش‏پور بیان کرد: موجودی پرونده‏های محاکم قضایی استان سمنان از 4 هزار فقره در سال گذشته به 36 هزار فقره در حال حاضر رسیده است.
وی تصریح کرد: این موفقیت در حالی به دست آمده است که در سال جاری شاهد افزایش 15  درصدی در ورودی پرونده‏ها به دستگاه قضایی استان سمنان بودیم و این نشانگر عمق فعالیت‏های صورت گرفته در این بخش است.
رئیس‌کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: در محضر وزیر دادگستری نیز از کارکنان دستگاه قضایی و اداری استان سمنان که با مشارکتی فعال منجر به کاهش موجودی پرونده‏ها در محاکم قضایی این استان شدند، قدردانی شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول