اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سمنان اعلام کرد

افزایش 15 درصدی ورودی پرونده‏های قضایی در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: امسال افزایش 15 درصدی در ورودی پرونده‏ها به دستگاه قضایی در این استان ثبت شد.

افزایش 15 درصدی ورودی پرونده‏های قضایی در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، احمد سیاوش‏پور در نشستی با مدیران استان سمنان در دامغان با حضور وزیر دادگستری، اظهار داشت: از اینکه وزیر دادگستری و هیئت همراه وی به شهرستان دامغان سفر کرده‏اند تا یکی از طرح‏های دولت به دست نماینده دولت به بهره‏برداری برسد، جای بسی خوشحالی است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد و گزارشی از دستگاه‏های تابعه وزارت‌دادگستری در استان سمنان را به اطلاع وزیر دادگستری رساند.
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: امسال افزایش 15 درصدی در ورودی پرونده‏ها به دستگاه قضایی در این استان ثبت شده است.
وی اضافه کرد: استان سمنان همواره از نظر تعداد ورودی پرونده‏های قضایی به محاکم استان به نسبت جمعیت آن، در رتبه‏های بالای کشور قرار دارد و این مهم به علت برخی مسائل و شرایط خاص استان سمنان پیش می‏آید که درخور توجه و شایسته بررسی و عنایت همیشگی مسئولان امر است.
رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: وسعت استان سمنان بسیار زیاد است و سمنان جزو چند استان ابتدایی کشور از نظر وسعت محسوب می‏شود؛ اما دیده نشدن ضریب وسعت در بودجه‏ها و سایر شاخصه‏های تاثیرگذار در امنیت در سطح کشور برای مسئولان سمنان همواره مشکلاتی را ایجاد می‏کند.
سیاوش‏پور گفت: سمنان با هشت استان کشور همجوار بوده و معضلاتی مانند حمل و توزیع مواد مخدر برخواسته از همین گستردگی سرزمینی و قرار داشتن در مسیر ترانزیت کالا در کشور است که باید به عنوان علل افزایش آمار ورودی پرونده‏ها به دادگستری و محاکم قضایی استان سمنان مدنظر قرار گیرد و بر روی آن بحث شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول