اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 1.3 میلیارد تومان

سالن چند منظوره کمیته امداد ماهان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سالن چند منظوره کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد 300 میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد افتتاح شد.

سالن چند منظوره کمیته امداد ماهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سالن چند منظوره کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد 300 میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد بعد از ظهر امروز افتتاح شد.

ناصر شیبانی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس اظهار داشت: پروژه‌ ورزشگاه شهدای امداد که در مجموعه اردوگاه فرهنگی ورزشی ‌کمیته امداد شهید باهنر افتتاح شد، شامل سالن ورزشی، خوابگاه دانش‌آموزی، کلبه‌های دانش‌آموزی است.

وی بیان داشت: محوطه ورودی این مجموعه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان احداث شده که اعتباری بالغ بر یک میلیارد و  500 میلیون تومان دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

شیبانی افزود: وسعت سالن ورزشی یک هزار و 600 متر‌ مربع است که با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان احداث شده است.

وی ابراز داشت: تمام امکانات و تجهیزات این سالن ورزشی در اختیار دانش‌آموزان خوابگاه و افراد زیر پوشش کمیته امداد قرار دارد و سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها‌ ‌نیز می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

شیبانی گفت: خوابگاهی که امروز افتتاح شد، مربوط به دانش‌‌آموزان دختر زیر پوشش کمیته امداد است‌ که در مقطع راهنمایی و متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

معاون سلامت و خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان تصریح کرد:‌ 65 نفر از دانش‌آموزان در این خوابگاه ‌به صورت شبانه‌روزی زندگی  و از تمام‌ امکانات این مجموعه به صورت رایگان استفاده می‌کنند.

شیبانی با اشاره به ساخت کلبه‌های دانش‌آموزی در این مجموعه ابراز داشت: این کلبه‌های در حال ساخت محل استراحت ‌برای دانش‌آموزان پسر است که از شهر‌های دیگر مراجعه می‌کنند.

وی افزود: اردوگاه شهید باهنر کرمان تنها اردوگاه کمیته امداد در جنوب شرق کشور است و هر ساله دانش‌آموزانی از استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد و خراسان جنوبی را پذیرا است.

شیبانی تصریح کرد: طی سال گذشته 12 هزار نفر از استان‌های دیگر از امکانات این اردوگاه استفاده کردند.

وی بیان داشت: در این خوابگاه کلاس‌های آموزش خیاطی، کامپیوتر، صنایع دستی، ‌کلاس‌های تقویتی کنکور و فوق‌برنامه به صورت رایگان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول