اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

اهدای 200 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد زنجان

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد استان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) 200 مورد جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان اهدا شد.

اهدای 200 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد زنجان

علی عزیزخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح را بالغ بر یک میلیارد و 650 میلیون ریال اعلام کرد.

وی افزود: این موارد شامل کمک هزینه تهیه جهیزیه نوعروسان و هدیه ازدواج تازه دامادهای زیر پوشش کمیته امداد و خانواده‌های نیازمند غیر زیر پوشش است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، کمیته امداد را از جمله ارگان‌های فعال و تاثیرگذار در جامعه و در حوزه ازدواج برشمرد و ابراز کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی، اردوئی و زیارتی برای زوج‌های جوان، ترویج و فرهنگ‌سازی در زمینه ازدواج آسان برای فرزندان خانواده‌های زیر پوشش از جمله برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان به شمار می‌رود.

وی‌ ارائه مشاوره و آموزش در ابعاد مختلف به مزدوجین، همکاری و کمک در راستای راه‌اندازی و فعال‌سازی ستادهای ازدواج در جامعه و تامین اقلام جهیزیه نو عروسان و هدیه ازدواج تازه دامادها را از دیگر برنامه‌ها و اقدامات کمیته امداد در حوزه ازدواج برشمرد.

انتهای پیام/م30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول