اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارکه فجر

22 واحد مسکونی کمیته امداد رودبار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد رودبار از افتتاح 22 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد به مناسبت 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

22 واحد مسکونی کمیته امداد رودبار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار مازیار علی‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد این شهرستان، با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین انقلاب در جوامع بشری است. انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و به پشتوانه مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب و پیروی از دستورات رهبری به پیروزی رسید.

این مسئول عزت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از دستاوردهای رفیع انقلاب عنوان کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب با جانفشانی‌های هزاران شهید برای دفاع از ارزش‌های انقلاب به دست آمده است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از بدو شکل‌گیری انقلاب به دنبال فتنه‌جویی و مقابله با انقلاب برآمد، یادآور شد: تحمیل جنگ هشت ساله، ترور چهره‌های شاخص نظام، تحریم‌ها و ... از توطئه‌های دشمنان است.

علی‌پور ابراز داشت: با تدابیر حکیمانه امام راحل در آن دوران و هوشیاری و ارائه نقشه راه مقام معظم رهبری پس از رحلت امام (ره) این انقلاب مقتدرانه به پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه ابعاد سیاسی، نظامی، اجتماعی انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است، خاطر نشان کرد: گسترش دامنه شعاع انقلاب به کشورهای مسلمان جهان نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

مدیر کمیته امداد رودبار، بیان داشت: موج بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان، مسلمانان و مظلومان جهان را علیه طاغوتیان و مستکبران زمان به‌ پا کرده است.

وی وقایع اخیر کشورهای اروپایی و آمریکایی را نمونه بارز این تاثیرپذیری دانست و ادامه داد: مردم بسیاری از کشورهای اروپا و آمریکا فریاد عدالت‌خواهی سر می‌دهند.

علی‌پور دهه فجر را دهه تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، امام (ره) و شهدا عنوان کرد و اذعان داشت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در مراسم‌ها و راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با ارزش‌ها را به منصه ظهور می‌گذارند.

به گفته وی حضور مردم ایران در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور، تکیه جنبش‌های اسلامی جهان به انقلاب اسلامی ایران را بیشتر می‌کند.

این مسئول با اشاره به احداث واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد، ابراز داشت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت نهم و دهم برای خانه‌دار شدن مردم نقاط شهری و روستایی، احداث واحدهای مسکونی کمیته امداد در 4 اداره این نهاد در دستور کار قرار گرفت.در تمام روستاهای شهرستان احداث مسکن مددجویان کمیته امداد به اجرا در آمده است.

علی‌پور از افتتاح 22 واحد مسکونی مددجویان امداد به مناسبت 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب خبر داد و افزود: این واحدها به صورت همزمان افتتاح و تحویل مددجویان این نهاد داده شدند.

وی با بیان اینکه برای هر واحد تسهیلات 100 میلیون ریالی اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد: این واحدها با مساعدت و آورده مالی مددجویان احداث شده است.

مدیر کمیته امداد رودبار، روستاهای جوین، اسکولک، لویه، جمشید آباد، دوسالده، چهیش، نوده خورگام و جیرنده را از محل‌های احداث واحدهای مسکونی مددجویان ذکر کرد.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول